شناسهٔ خبر: 25177853 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساری|نیمی از جرائم مازندران در کلانتری‌های استان کشف شد

R41358/P1357/S6,74/CT12

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف نیمی از جرائم مازندران در کلانتری‌های استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی در بیستمین همایش روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی مازندران در حسینیه آیت الله خامنه ای ستاد انتظامی استان، هدف از برگزاری این همایش را اصلاح روند و ارتقا عملکرد ها و بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه‌های سال گذشته اعلام کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های خاص استان در مقایسه با استان‌های دیگر کشور، افزود: مازندران رتبه سوم تردد کشور را دارد و 9 درصد کل ترددهای کشور مربوط به مازندران است.

میرفیضی گفت: با توجه به حجم بالای ورود مسافر به مازندران و افزایش سفرها در ایام مختلف سال، شاهد کاهش کشته‌شدگان حوادث رانندگی در سال گذشته بوده ایم.

وی یکی از اقدامات مهم فرماندهی انتظامی استان در راستای کاهش و پیشگیری از جرائم و ارتقاء کیفی و کمی ماموریت‌های پلیس را استفاده از ظرفیت‌های مردمی برشمرد.

میرفیضی به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: راه اندازی نمایشگاه‌های سیار و تئاتر درمانی با موضوعات آسیب‌های اجتماعی در سواحل و تفرجگاه‌ها از جمله این اقدامات بوده است.

وی گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، ایستگاه مطالعه در 18 کلانتری سطح استان راه اندازی شد و در نظرداریم در سال جاری این روند در سطح همه کلانتری‌های استان استمرار یابد.

رضایتمندی 89 درصدی مراجعان به کلانتری‌ها در کشور

سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا نیز در این همایش گفت: مهارت فنی، توانایی قدرت تشخیص، مهارت‌های انسانی، شناخت ابعاد شخصیتی افراد مختلف، مهارت ادراکی و قدرت درک، شناخت جزئیات و ارتباط با سازمان‌ها از ویژگی های بارز فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی است.

وی با برشمردن ویژگی‌های خوب و منحصر به فرد مدیران ارشد انتظامی استان در ارتقا اهداف سازمانی، گفت: مازندران از استان‌های برتر کشور در تعالی رفتار کارکنان، ارتقاء ماموریت های سازمانی و تحقق شعار سال بوده است.

شرفی کاهش جرم در مازندران را از مدال‌های پرافتخار مردم این سرزمین برشمرد و خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت‌ها به برکت خون شهدا، هدایت فرماندهان و درایت کارکنان انتظامی استان به دست آمده است.

انتهای پیام/ح

نظر شما