شناسهٔ خبر: 25177694 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

جهان‌افروز خبرداد:

چاپ ۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در حوزه ادبیات کودک و نوجوان در لرستان

گروه فرهنگی ـ رئیس اداره نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس لرستان گفت: ۱۰ عنوان کتاب با موضوع شهدا و دفاع مقدس در حوزه ادبیات کودک و نوجوان با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان تدوین و چاپ می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از لرستان، روح‌انگیز جهان‌افروز، رئیس اداره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان لرستان، دوشنبه، چهارم اردیبهشت در جلسه «هم‌اندیشی کانون پرورش فکری کودکان» که با حضور مدیرکل و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان برگزار شد، از چاپ ۱۰ عنوان کتاب با موضوع شهدا و دفاع مقدس در حوزه ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.
وی در تشریح فعالیت انجام‌شده در حوزه ادبیات کودک و نوجوان، گفت: تاکنون تعداد ۸۹ عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس در کتابخانه تخصصی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در اختیار مراجعین قرار گرفته است.
رئیس اداره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس لرستان، در خصوص اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه ادبیات کودک و نوجوان دفاع مقدس، افزود: برنامه‌هایی ازجمله برپایی ایستگاه‌های ادبی و هنری در مناسبت‌های مختلف، نمایشگاه دستاورد‌های کودک و نوجوان، ساخت نمایش‌های عروسکی و پویانمایی و همچنین پخش فیلم با موضوع دفاع مقدس در مراکز پرورش فکری کودکان سطح استان در دستور کار قرار گرفته است.
یادآور می‌شود، شیوه‌ها و راهکار‌های چگونگی ترویج روحیه ایثار و شهادت بین نسل جوان و همچنین پرورش نسل جهادی نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما