شناسهٔ خبر: 25176795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اتاق مانیتورینگ شهرداری شهرکرد افتتاح شد

شهردار شهرکرد از افتتاح اتاق مانیتورینگ شهرداری شهرکرد خبر داد. نور

صاحب‌خبر -

شهردار شهرکرد از افتتاح اتاق مانیتورینگ شهرداری شهرکرد خبر داد.

نور الله غلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: طرح مطالعاتی پروژه  کنترل ترافیک از سال 92توسط مشاور بیان شد و از سال 96 با تامین اعتبار استارت کار زده شد وامروز به بهره‌برداری رسید

وی افزود: طرح کنترل ترافیک در سطح شهرکرد با 6 دکل به همراه 18 دوربین ترافیکی  آغازبه کار کرد.

غلامیان بابیان اینکه اعتبارات از منابع داخلی شهرداری واز محل جرایم راهنمایی و رانندگی است خاطر نشان کرد: یک میلیارد و500 میلیون تومان جهت اجرای طرح هزینه شده است

وی گفت: با افتتاح این مرکز مشکلات ترافیکی تا حدودی رفع شد و تلاش می‌کنیم تا کل شهر را مجهز به دوربین مداربسته کنیم.

شهردار شهرکرد گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در طرح جامع حدود 90 دوربین در شهر شهرکرد نصب شود. انتظام بخشی شهر کمک کرده ومردم عادت می‌کنند که نظم و امنیت را حفظ کنند و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد شهر هوشمند هستیم.

رئیس پلیس راهور استان چهار محال‌وبختیاری گفت: در شهرستان شهرکرد مشکلاتی در بحث نظارت  بر ترافیک بود و با پیگیری‌ها مصوب شد دوربین ثبت تخلفات در سطح شهر نصب شود .

حمزه رفیعی افزود: دوربین‌ها بر بحث نظارت در حوزه ترافیک و کنترل تخلفات ساکن مثل توقف ممنوع، توقف به صورت دوبل،  توقف خلاف جهت، نبستن کمربند ایمنی، صحبت با تلفن همراه حین رانندگی و.... و بعد از رصد و عکس گرفتن  قبض جریمه صادر و به درب منزل مالک ارسال می شود.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: چهار راه استانداری، چهار راه هواپیمایی، چهار راه فردوسی، چهار راه بازار، میدان بسیج و خیابان 12 محرم مجهز به دوربین‌های کنترل ترافیک است .

مهدی صادقی یاد آور شد: 6 دکل به همراه 18 دوربین در بحث کنترل ترافیک فعال شده است و پیش بینی می‌شود در ماه آینده یک دکل دیگر واقع در سه راه سینما با 3 دوربین کنترل ترافیک فعال شود و با این اوصاف با 21 دوربین توانسته‌ایم  هسته  مرکزی شهر را تحت کنترل دوربین‌های نظارت تصویری در آوریم.

انتهای پیام

نظر شما