شناسهٔ خبر: 25175525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

۱۵ خرداد آغاز راه نورانی استقلال طلبی و اسلام خواهی ملت ایران است

تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ۱۵ خرداد آغاز راه نورانی استقلال طلبی و اسلام خواهی ملت ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد  ۱۴و ۱۵ خرداد استان تهران که با حضور نمایندگان ادارات و نهادهای این استان در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواستار برنامه ریزی تمامی دستگاه ها در طول سال جهت تبیین دستاوردهای انقلاب شد.

وی از تمامی صاحب نظران خواست برای تحقق شعار سال و در جهت استقلال اقتصادی کشور راهکار ارائه داده و در جهت اجرایی کردن راهکارها بکوشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این نشست ضمن تبیین اهمیت ۱۴ خرداد و نیز حماسه  ۱۵خرداد اظهار داشت: تمامی دستگاه ها برنامه های اجرایی خود را در جلسه آینده ارائه دهند.

وی افزود: باید هرچه در توان داریم برای گرامیداشت پرشور و شکوه سال روز ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی و نیز قیام ملی ۱۵ خرداد به میدان آوریم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

محمودی ترویج گفتمان امام(ره) و رهبری در جامعه را تنها راه حفظ مسیر اعتلای انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهدا بهترین رهروان این مسیر پر افتخار بودند و ۱۵ خرداد روز آغاز راه نورانی استقلال طلبی و عزت و اسلام خواهی ملت ایران بود.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام صداقت معاون فرهنگی مرکز امور مساجد کشور نیز در این جلسه ضمن اعلام برنامه های این نهاد در دهه غبارروبی و تکریم مساجد خواستار همکاری تمامی دستگاه ها جهت تقویت سنگر مسجد شد.

نظر شما