شناسهٔ خبر: 25175271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آیت‌الله عالمی:

دفاع شجاعانه از جایگاه ولایت ویژگی بارز آیت‌الله مهمان‌نواز بود

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری دفاع شجاعانه از جایگاه ولایت از طریق تریبون مجلس خبرگان را از ویژگی‌های بارز آیت‌الله مهمان‌نواز دانست.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله حسن عالمی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر آیت‌الله مهمان‌نواز اظهار کرد: با دستوری که از هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری و رئیس محترم خبرگان رهبری داده شد همراه آیت‌الله شاهرودی به‌منظور رساندن پیام تسلیت مجلس خبرگان رهبری به مردم شریف خراسان شمالی و علمای این استان و بیت شریف و معظم مرحوم آیت‌الله مهمان‌نواز در این تشییع‌ جنازه برای این عالم فرزانه شرکت کردیم.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: ما از دیرین با آیت‌الله مهمان‌نواز آشنایی و محضر ایشان ارادت داشتیم و از دوره سوم مجلس خبرگان رهبری که هنوز خراسان بزرگ یکپارچه بود ایشان از طرف مردم خراسان بزرگ نماینده بودند.

این عالم گران‌قدر همچنین بیان کرد: با آن کمالات نفسانی و تقوا و مهربانی و تواضع مثال‌زدنی که ایشان داشت حضورش در مجلس خبرگان رهبری حضور بسیار مؤثری بود.

وی ادامه داد: در آن زمان که ما در قالب 8 نفر همراه ایشان به‌عنوان نمایندگان خراسان بزرگ در مجلس خبرگان حضور داشتیم، اکثرمان مقیم مشهد بودیم و ایشان بااینکه مقیم بجنورد بودند اما اکثر اوقات جلسات را زودتر از ما حاضر می‌شدند و این نشان از دلبستگی ایشان نسبت به کارهای مربوط به مجلس خبرگان بود.

عالمی همچنین تصریح کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز همواره در بحث‌هایی که در جلسات خبرگان صورت می‌گرفت مشارکت بسیار جدی داشت و در طی این سه دوره‌ای که در مجلس خبرگان رهبری حضور داشت علی‌الدوام حاضر بود و در تمام جلسات مجلس خبرگان شرکت می‌کرد و بنده ندیدم ایشان از جلسات غیبت داشته باشد و این اواخر که مریض‌احوال بود نتوانست شرکت بکند در عوض سخنرانی‌های قبل از دستور بسیار مفید و دلسوزانه‌ای داشت.

وی همچنین دفاع شجاعانه از جایگاه ولایت از طریق تریبون مجلس خبرگان را از ویژگی بارز آیت‌الله مهمان‌نواز دانست و برای ایشان از درگاه خداوند عالم علو درجات را مسئلت کرد.

انتهای پیام/چ

نظر شما