شناسهٔ خبر: 25174734 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در گفت‌وگو با فارس

ناظم‌الشریعه:بازیکنان تیم ب باید مقابل بزرگان فوتسال از نام ایران دفاع کنند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:بازیکنانی که به تیم ملی ب دعوت شدند باید در شرایط خوب جسمانی و تاکتیکی باشند و آنها بتوانند جوابگوی فوتسال ایران در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

صاحب‌خبر -

سید محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد جلسه امروز با کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال و ترابیان رئیس کمیته توسعه فنی فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: جلسه خوبی برگزار شد و تصمیمات خوبی برای تیم ملی در این جلسه در نظر گرفته شد.

وی در ادامه گفت: در این جلسه همچنین در رابطه با تیم ملی زیر ۲۰ سال که سال قبل قهرمان آسیا شده بود تصمیم گرفته شد که در آذرماه امسال در بازی‌های مقدماتی که برگزار می‌شود شرکت کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در این جلسه مقرر شد که تیم ملی ب در طول سال ۹۷ در چندین تورنمنت مختلف داخلی و خارجی شرکت کند و قرار شد که ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال در ماه مبارک رمضان یک مسابقه برای تیم ملی در نظر بگیرد.

ناظم‌الشریعه همچنین در مورد اردوهای تیم ملی ب گفت: طبق هماهنگی کادر فنی قرار شده که در اردیبهشت ماه در ۳ مرحله اردو ۴۴ نفر از بهترین‌های امید را به این تیم دعوت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان کسی هم به جمع تیم ملی ب اضافه می‌شود یا خیر، گفت: خب قطعاً ما به باتجربه‌های تیم ملی نیازمندیم و در صورت نیاز از آنها استفاده می‌کنیم. البته بازیکنانی که به تیم ملی ب دعوت شدند باید در شرایط خوب جسمانی و تاکتیکی باشند و آنها بتوانند جوابگوی فوتسال ایران در عرصه‌های بین‌المللی باشند و بتوانند در مقابل بزرگان فوتسال دنیا از نام ایران دفاع کنند.

انتهای پیام/

نظر شما