شناسهٔ خبر: 25174688 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

با صدور پیامی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت آیت‌الله مهمان‌نواز را تسلیت گفت

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، در پی در گذشت آیت الله حبیب‌الله مهمان نواز نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیام تسلیتی صادر کردند.

در ابتدای این پیام آمده است: ارتحال عالم جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ حبیب‌الله مهمان نواز(طاب ثراه) از علمای اعلام و عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و تأسف گردید.

این پیام می‌افزاید: آن عالم و فقیه مجاهد در طول حیات با برکت خویش در حمایت عملی از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در نشر و اعتلای معارف اسلامی همواره تلاش و جدیت داشتند و منشا خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی و مردم خطه خراسان و به‌ویژه شهر بجنورد بودند.

در بخش پایانی این پیام تسلیت اشاره شده است: دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری رحلت آن عالم ربانی را به محضر مقدس حضرت ولیعصر‌(ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام و حوزه‌های علمیه‌، اعضای محترم مجلس خبرگان، بالاخص مردم شریف استان خراسان‌شمالی و بیت معزز و محترم ایشان تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند منان علو درجات آن فقید سعید را مسئلت دارد.

نظر شما