شناسهٔ خبر: 25174592 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

2 خبر از شهرستان های اردکان و یزد

مسئولان کمیته های پشتیبانی، اطلاع رسانی و تبلیغات، مستندسازی، علمی و اجرایی کنگره بزرگداشت آیت الله شیخ غلامرضا فقیه خراسانی در یزد مشخص شدند. به گزارش روابط

صاحب‌خبر - مسئولان کمیته های پشتیبانی، اطلاع رسانی و تبلیغات، مستندسازی، علمی و اجرایی کنگره بزرگداشت آیت الله شیخ غلامرضا فقیه خراسانی در یزد مشخص شدند.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، در نشستی با حضور نماینده ولی فقیه ، استاندار و تعدادی از مسئولان استان در خصوص برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله فقیه خراسانی بحث و تصمیم گیری شد.
در این نشست مسئولیت کمیته های پشتیبانی، اطلاع رسانی و تبلیغات و مستندسازی کنگره به ترتیب به شهرداری یزد، صدا و سیما و مرکز اسناد و کتابخانه ملی سپرده شد.
همچنین کمیته علمی با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته اجرایی با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری این کنگره تشکیل شد.
آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این نشست با تبیین جایگاه و شخصیت والای آیت الله فقیه خراسانی، بر برگزاری این کنگره با برنامه های پرمحتوا تاکید کرد.
محمود زمانی قمی استاندار یزد هم با تبیین شان و جایگاه مرحوم فقیه خراسانی، از این عالم فرزانه به عنوان الگوی اخلاق و بردباری یاد کرد، تعامل و همراهی همه سازمانها و نهادها را در راستای برگزاری این کنگره خواستار شد.
دیدار با رهبر معظم انقلاب، علما، مراجع و جمع آوری مقاله هایی مرتبط با شخصیت و زندگی مرحوم فقیه خراسانی از جمله برنامه هایی است که در راستای برگزاری کنگره انجام می شود.
کنگره یادشده ٢٠ اردیبهشت 1397 با حضور شخصیت های برجسته حوزوی، دانشگاهی و مقام های استانی و ملی در یزد برگزار می ‌شود.
آیت الله غلامرضا یزدی (فقیه خراسانی) عالم و مرجع علمی و دینی در سال 1257 در مشهد متولد شد و در سن 81 سالگی در یازدهم تیرماه 1338 در یزد چشم از جهان فروبست.

**
اولین نمایشگاه چتر سلامت اردکان با حضور هادی مقیمی فرماندار و تعدادی از مسئولان با هدف گرامیداشت هفته سلامت در دبستان 22 بهمن این شهر افتتاح شد .
این نمایشگاه با همکاری اداره های مرتبط با بحث سلامت گشایش یافت و دارای 10 غرفه از جمله، دیابت، فشارخون و قندخون، سلامت و تحرک است و بسته های آموزشی در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی نیز در آن توزیع می شود.
هدف از برپایی نمایشگاه اطلاع رسانی در خصوص وضعیت بهداشتی و درمانی و توصیه به مردم برای رعایت اصول سلامت در جامعه است .
به گفته مقیمی فرماندار اردکان توسعه پایدار مستلزم انسان سالم است، همه باید کوشا باشیم تا مردم از سلامت ؛ سهم عادلانه داشته باشند.
نمایشگاه چتر سلامت از چهارم به مدت سه روز دایر است.
یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 7532 / 2047/
انتهای پیام

نظر شما