شناسهٔ خبر: 25174442 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز همایش قاره‌ای درماتولوژی در تهران

همایش قاره‌ای درماتولوژی با هدف ارائه آخرین اطلاعات علمی در زمینه بیماری‌های پوست، ایمونولوژی پوست، پوست در اطفال و بیماری‌های سیستمیک روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش و پژوهش بیماری‌های پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران، این همایش به همت مرکز آموزش و پژوهش بیماری‌های پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود و در آن ۱۵۰ سخنران از ایران و ۳۳ کشور جهان ۲۰۰ سخنرانی ارائه می‌کنند.

سخنرانان این همایش از کشور‌های مختلف از جمله آمریکا، آلمان، ایتالیا، هند، فرانسه، تونس، برزیل، کانادا، فیلیپین، ترکیه، ژاپن هستند.

همچنین در این همایش درباره درماتوسکوپی که استفاده از میکروسکوپ روی پوست و مو برای تشخیص بیماری‌ها بدون نیاز به نمونه‌برداری است و در ایران یک موضوع جدید است بحث و گفت و گو می‌شود.

همایش قاره‌ای درماتولوژی با همکاری انجمن متخصصین پوست ایران، انجمن اروپایی لیزر پوست، مجمع انجمن‌های بین‌المللی جراحی پوست و زیبایی، آکادمی سلامت جهانی و شبکه بین‌المللی بیماری‌های التهابی پوست، رؤسای مراکز تحقیقاتی پوست و مراکز آموزشی پوست، همچنین انجمن متخصصین پوست ایران برگزار می‌شود.

نظر شما