شناسهٔ خبر: 25174420 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرج| جزئیات قرارداد لباس تیم ملی با آدیداس افشا می‌شود

R41451/P1494/S6,50/CT11

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه جزئیات قرار داد لباس تیم ملی با کمپانی آدیداس افشا می‌شود ،گفت: هیچ اختلاف قراردادی برای لباس تیم ملی نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج ، مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز که عصر امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: استان البرز باید بدون تیم اجاره‌ای و خرید و فروش شده یک تیم لیگ برتری داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: در زمینه ورزش ساحلی و بانوان استان البرز اقدامات  بسیار بیشتری  باید انجام دهد و در تیم‌های فوتبال پایه کرج سهم به سزایی دارد.

تاج در پاسخ به سوالی درباره جام جهانی 2018، گفت: راهیابی تیم ملی به جام جهانی اهمیت بسیار زیادی دارد و جهان به دو قسمت تیم‌های راه یافته و عدم راه یافته به جام جهانی در دنیا تقسیم بندی می‌شود.

وی با بیان اینکه لباس تیم ملی آدیداس و هنوز رونمایی نشده است گفت:  در این دوره برای لباس تیم ملی هیچ اختلافی قراردادی وجود ندارد و آدیداس قراردادهای خود را نیز افشا می‌کند.

تاج با بیان اینکه پس جای نگرانی نیست و قرارداد بسیار خوبی با آدیداس بسته شده است ،عنوان کرد: هیچ کدام از این لباس‌های فضای مجازی لباس تیم ملی برای جام جهانی فوتبال نیست.

انتهای پیام/ ع

نظر شما