شناسهٔ خبر: 25174097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در بیانیه‌ای؛

بسیج دانشجویی قزوین خواستار برخورد جدی با خبرنگار هتاک شد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) اعلام کرد: پیام توهین‌آمیز هرزنویس هتاک و معلوم الحال روزنامه "جهان‌صنعت" دل‌های مسلمانان را به درد آورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) اعلام کرد: پیام توهین‌آمیز هرزنویس هتاک و معلوم الحال روزنامه "جهان‌صنعت" دل‌های مسلمانان را به درد آورده است.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

« ما معتقدیم همانطور که دفاع از قبور، حرم و حریم مطهر اهل‌بیت علیهم‌السلام در برابر متجاوزانی که قصد تخریب آن اماکن مقدس را دارند واجب است و عده‌ای توفیق ملقب شدن به لقب مدافعان حرم را پیدا کردند، دفاع از ساحت منور و مطهر شخصیت اهل‌بیت عصمت و طهارت و جلوگیری از تخریب ارزش‌ها و قداست مقام منیع و رفیع آنان نیز امری واجب و ضروری است.

اینک که پیام توهین‌آمیز و وقیحانه هرزه نویس هتاک و معلوم الحال روزنامه "جهان‌صنعت" دل‌های محبین آل الله، شیعیان و مسلمانان را به درد آورده است بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن محکوم کردن این اقدام، خواستار برخورد جدی با این هرزه نویس هتاک است.

بی‌تردید برخورد با این‌گونه هتاکی‌ها، مرحمی خواهد بود بر دل‌هایی که از این اقدام بی‌شرمانه در سراسر جهان اسلامی جریحه‌دار شده و به درد آمده است.

بی صبرانه منتظر برخورد قاطع قوه قضاییه با هر نوع بي احترامي به ذوات مقدسه هستیم. در غیر اینصورت جوانان آتش ب اختیارِ انقلابی پاسخی سخت و محکم به اینگونه هرزه گویی ها خواهند داد.

نظر شما