شناسهٔ خبر: 25173859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مراسم افتتاحیه مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید همدانی برگزار شد

مراسم افتتاحیه مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید همدانی با حضور مسئولان شهرستانی در بهارستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، مراسم افتتاحیه مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید همدانی با حضور یدالله سلیمانی فرمانده سپاه شهرستان بهارستان، اعضای شورای اسلامی شهرگلستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی، خانواده‌های شهدای بهارستان و پاسداران برگزار گردید.

گفتنی است که این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه آن فرمانده سپاه شهرستان بهارستان با عرض خیرمقدم، برای حاضرین در مراسم در خصوص اقدامات سپاه سخنرانی کرد.

وی با بیان تلاش‌ها و اقدامات سپاه در طول تاریخ انقلاب، اظهار داشت: سپاه در حوزه دفاع مقدس به پشتوانه مردم و در حمایت از مردم همانند روزهای انقلاب و سرنگونی رژیم شاهنشاهی خوش درخشید.

سلیمانی همچنین به فعالیت گروه‌های تروریستی از آغاز انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز کشورهایی نظیر آمریکا با حمایت و پرورش تروریست در منطقه، گروه‌هایی نظیر داعش و القاعده را ایجاد می کنند، درحالی که ما در آغاز انقلاب با چنین گروه‌هایی دست و پنجه نرم کرده‌ایم و تجربه کافی در این خصوص داریم.

وی باتاکید بر اینکه دشمنی دشمنان ما امروز در تمام زمینه‌ها در بالاترین حد خود قرار دارد، عنوان کرد: امروز دشمن با ما وارد یک جنگ تمام عیار شده است و در همین شهرستان بهارستان تعداد زیادی زندانی برای مواد مخدر داریم و 96 طلاق و 100 اقدام به خودکشی در سال 96 برای این شهرستان ثبت شده است، که این‌ها همان گزینه‌های روی میز یا تهاجمات فرهنگی می باشند.

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به تفاوت جنگ امروز  با جنگ دهه‌های گذشته انقلاب و مستکبران جهانی، افزود: آسیب‌های اجتماعی درحال حاضر مهم‌ترین تهدید و آفت انقلاب اسلامی است که نیاز به تحلیل مناسب و اقدامات کارشناسانه دارد، چراکه کلید پیروزی جنگ امروز پیروزی در مقابله با همین آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است.

مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید همدانی به شکل نمادین توسط خانواده شهدای میرزایی افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظر شما