شناسهٔ خبر: 25173583 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

به مناسبت هفته پژوهش؛

«مدرسه بهاره علوم شناختی» به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود

«مدرسه بهاره علوم شناختی» به همت دانشگاه فردوسی مشهد در محل دانشکده روانشناسی با هدف آشنایی دانشجویان با فناوری‌های نوین علوم شناختی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با همکاری انجمن علوم شناختی دانشگاه فردوسی مشهد  «مدرسه بهاره علوم شناختی» را به مناسبت هفته‌ی آموزش برگزار میکند.

این مدرسه با هدف آشنایی دانشجویان با فناوری‌های نوین علوم شناختی، تقویت و بالا بردن روحیه کار گروهی و تاکید بر تفکر بین رشته‌ای و مورد استفاده قرار گرفتن آن در این حوزه برگزار میشود.

مدرسه بهاره علوم شناختی، کارگاه‌هایی شامل نوروفیدبک، EEG-ERP، نورومارکت و tES را ویژه علاقمندان، اساتید، دانشجویان و پژوهشگران این حوزه برگزار خواهد کرد.

این مدرسه به مدت یک هفته از تاریخ ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت و در محل دانشکده روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که امکان اسکان در دانشگاه فردوسی مشهد برای شرکت کنندگان سایر شهر‌ها در این رویداد فراهم شده است.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به وب سایت آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز به آدرس http://nbml.ir مراجعه نمایند.
 
«مدرسه بهاره علوم شناختی» به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود

نظر شما