شناسهٔ خبر: 25173342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ایلام| اجرای طرح تحول نظام سلامت انقلابی در حوزه بهداشت و درمان است

R7718/P1357/S6,52/CT11

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت انقلابی در حوزه بهداشت و درمان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد نوذری پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت هفته سلامت اظهار داشت: اجرای طرح تحول نظام سلامت انقلابی در حوزه بهداشت و درمان ‌ایجاد کردواز اهمیت و ضرورت سلامت در جامعه همین بس که در کشور یک هفته را به نام هفته سلامت نامگذاری کردند در حالی که در جهان فقط یک روز را به عنوان روز سلامت نامگذاری کرده‌اند و اعتقاد دولت بر این است که سلامت مردم بسیار مهم است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: یکی از بهترین خدمات دولت اجرای نظام سلامت در جامعه است که این نشان از اهمیت و ضرورت بحث سلامت جامعه دارد، چرا که زیربنای توسعه سلامت است و شاه بیت و شاه کلید دولت تدبیر و امید ساماندهی به حوزه سلامت بود.

وی ادامه داد: تا در جامعه سلامت و بهداشت وجود نداشته باشد توسعه انجام نخواهد شد و یکی از اساسی‌ترین مولفه‌های توسعه بحث سلامت در جامعه است.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اهمیت و ضرورت بحث سلامت در کشور خاطرنشان کرد: در قانون اساسی سه بار به بحث سلامت جامعه اشاره شده است و دولت را متولی بحث سلامت جامعه معرفی کرده است و دولت موظف به ارائه خدمات به مردم در بحث سلامت است.

وی با اشاره به همدلی و وحدت بی‌نظیری که در جامعه وجود دارد تأکید کرد: همهٔ مسئولان و بزرگان استان در راستای توسعه و پیشرفت استان با همدلی و وحدت در حال تلاش هستند و هیچ گونه مشکلی بین مدیران و مسئولان نظام وجود ندارد.

نوذری تلاش برای جذب اعتبارات و توسعه در استان را با همکاری نمایندگان مردم در مجلس را در اولویت‌های کاری مدیران ارشد استان دانست و گفت: همهٔ مدیران ارشد استان، نمایندگان مردم برای برطرف کردن محرومیت‌ها و مشکلات مردم و توسعه استان در حال تلاش هستند.

وی با تأکید بر نقد منصفانه خاطرنشان کرد: نقد منصفانه اساس توسعه است و اگر می‌خواهیم استان در مسیر توسعه قرار گیرد باید به دنبال نقد منصفانه باشیم یعنی هم خدمات و تلاش‌هایی که انجام شده را بیان کنیم و هم با ارائه نقد از اشکالات و مسائل نسبت به رفع آن تلاش کنیم نقد بسیار عالی است اما نباید همه چیز را سیاه ببینیم و خدمات و تلاش‌هایی را که صورت گرفته زیر سوال ببریم.

انتهای پیام/ح

نظر شما