شناسهٔ خبر: 25173303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

محمودی رئیس برتر آموزش و پرورش خوزستان در‌ حوزه سلامت و تندرستی شد

رئیس آموزش و پرورش ایذه به عنوان رئیس برتر آموزش و پرورش خوزستان در حوزه سلامت و تندرستی شد.

صاحب‌خبر -

رئیس آموزش و پرورش ایذه به عنوان رئیس برتر آموزش و پرورش خوزستان در حوزه سلامت و تندرستی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، صبح امروز در مراسمی در اهواز فرهنگ‌ محمودی رئیس اداره آموزش و پرورش ایذه به عنوان رئیس برتر این اداره در حوزه سلامت و تندرستی خوزستان شد و از وی تجلیل به عمل آمد.

محمد تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ضمن اهدا تندیس برتر طی لوحی سپاس از محمودی تقدیر و تشکر کرد.

در لوح سپاس مدیرکل به فرهنگ محمودی رئیس آموزش و پرورش ایذه آمده است؛ تحولات فکری و نرم افزاری در جوامع سالم شکل می گیرد. انسان‌ های مولد، نقش موثری در توسعه دارند، افرادی که دارای هوش سرشار، روحیه های بیدار، استقلال طلب، مقام و همنوع خواه هستند‌ فقط در فضای سلامت به دست می آیند و رشد می کنند.

وی در ادامه گفت: حرکت به سوی سلامت روحی و جسمی به عنوان مولفه ی رشد و آبادانی کشور محسوب می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان لوح سپاس خود از فرهنگ محمودی به عنوات رئیس برتر آموزش و پرورس استان خوزستان در حوزه سلامت و تندرستی نام برد و برای وی آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

 رئیس آموزش و پرورش ایذه نیز ضمن تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار داشت: سلامت جسم و روان در تضمین سلامت جامعه بسیار مهم و موثراست.

فرهنگ محمودی افزود: باتوجه به اهمیت بهداشت و سلامت در جامعه، مسئولان باید برگزاری برنامه‌های آموزشی در مدارس را مدنظر قرار دهند.

رئیس آموزش و پرورش ایذه با بیان اینکه سلامت، در ساده ترین تعریف شامل رفاه جسم و روان است افزود: داشتن سلامت به معنای دور بودن جسم و روح از انواع اختلالات و بیماری ها، مستلزم وجود شرایط لازم و متغیرهای متنوع فرهنگی و اجتماعی است.

محمودی در پایان ابراز داشت: تغذیه سالم، ورزش و رعایت کردن بهداشت فردی و محیطی از جمله ویژگی‌های دستیابی به سلامت و حفظ آن است.

انتهای پیام

نظر شما