شناسهٔ خبر: 25172338 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همدان|افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر در همدان؛ ۳۱۰ توزیع‌کننده دستگیر شدند

R41405/P1486/S6,75/CT11

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان از رشد ۴۲۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: در همین رابطه ۳۱۰ نفر توزیع کننده و ۹۳ معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سرهنگ هادی نجاریان ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همدان اظهار داشت: اکثر باند‌های مافیایی مواد مخدر که قبلا در این شهرستان به سوداگری مرگ می‌پرداختند به دلیل شدت عمل و برخورد قاطعانه پلیس با سوداگران، از همدان کوچ کرده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم قضاوت منصفانه‌ای داشته باشم ، تعامل و همکاری‌هایی که در زمینه مقابله، پیشگیری و درمان مواد مخدر در بین دستگاه‌های ذیربط و مسئول در شهر همدان انجام می‌شود در کشور کم‌نظیر است.

رئیس پلیس مواد مخدر همدان با اشاره به اینکه کشفیات مواد مخدر در این شهرستان تریاک، هروئین، حشیش و سایر مواد مخدر بوده است، افزود: حشیش بیشترین ماده مخدر کشف شده است که افزایش 13 درصدی داشته است.

وی از رشد 427 درصدی کشفیات مواد مخدر در فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته سخن به میان آورد و گفت: در همین رابطه 310 نفر توزیع کننده و 93 معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند.

نجاریان با بیان اینکه از سال 96 توجه به تهدید‌های پیرامونی در دستور کار اداره مبارزه با مواد مخدر همدان قرار گرفت عنوان کرد: به صورت پبرامونی طرح پاکسازی مراکز علمی و آموزشی در تقاط آلوده در دستور کار قرار گرفت و در همین ارتباط 3200 نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.⁩

وی گفت: در مجموع نسبت به سال گذشه 40 الی 45 درصد افزایش کشفیات و 10 الی 15 درصدافرایش دستگیری را در شهر همدان شاهد بوده‌ایم.

انتهای پیام/م

نظر شما