شناسهٔ خبر: 25172330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همدان| قهرمانان فراملی همدان تجلیل می‌شوند

R41405/P1486/S6,75/CT1

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ششم اردیبهشت از ورزشکاران مدال آور استان همدان در مسابقات فرا ملی تجلیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

رسول منعم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که ورزش همدان در چند سال اخیر نتایج خوبی کسب کرده و ورزشکاران شایسته‌ای را به تیم‌های ملی ایران معرفی کرده است، اظهار داشت: تعدادی از این ورزشکاران در لباس تیم‌های ملی و نیز تیم‌های اعزامی به مسابقات بین المللی خوش درخشیدند و موفق شدند عناوین فرا ملی برای کشور و استان همدان کسب کنند.

وی افزود: همچنین تعدادی از داورانِ همدانی نیز با قضاوت در مسابقات مهم بین المللی افتخارآفرینی کردند و باعث شدند نام همدان در مسابقات برون مرزی مطرح شود.

منعم عنوان کرد: این عزیزان زحمات زیادی را در این راه متحمل شدند و شایسته تجلیل و قدردانی هستند به همین دلیل طی مراسمی در روز ششم اردیبهشت ماه از آنها تجلیل می‌شود.

منعم با اشاره به این که در مراسم تجلیل از قهرمانان استان همدان 2 سال وقفه افتاده بود گفت: اداره کل ورزش جوانان تلاش زیادی کرد که این مراسم از سر گرفته شود و در مراسم امسال از قهرمانان و داوران فرا ملی استان در سال‌های 95 و 96 تجلیل می‌شود.

وی تصریح کرد: در مجموع 97 ورزشکار و 42 داور در این مراسم مورد تجلیل قرار می‌گیرند که 65 ورزشکار و 26 داور از افتخارآفرینان سال 96 هستند و 32 ورزشکار و 16 داور نیز موفق شدند در مسابقات فرا ملی در سال 95 خوش بدرخشند.

منعم از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان فراملی استان همدان در تالار فجر خبر داد و تاکید کرد: این قهرمانان و داوران همواره در تلاش بودند که نام همدان را در مسابقات برون مرزی ورد زبان‌ها کنند و ما هم وظیفه داریم به بهترین نحو از آنها تجلیل و قدردانی کنیم.

انتهای پیام/م

نظر شما