شناسهٔ خبر: 25171792 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

برانکو: انتقادات از پرسپوليس مغرضانه است

برانکو درباره اينکه با وجود قهرماني از پرسپوليس انتقاد مي‌شود، گفت: انتقادات مغرضانه است، همچنين هميشه انتقاد از تيم ما وجود دارد، اما ما راهمان را مي‌شناسيم و خود را درگير مسائل نمي‌کنيم.

صاحب‌خبر -

 برانکو ايوانکوويچ در پايان تمرين امروز «سه شنبه» پرسپوليس اظهار کرد: دوست داريم آخرين بازي خود در ليگ برتر را پيروز شويم و به بهترين نحو و با نتيجه خوبي ليگ برتر را به پايان برسانيم. همچنين دلمان مي‌خواهد با پيروزي برابر سپيدرود رشت جشن قهرماني مان را شادتر کنيم. انتظار دارم که همه از بازي آخر و جشن قهرماني ما لذت ببرند.

او درباره اينکه جاي چه کسي در جشن قهرماني پرسپوليس خالي است، بيان کرد: همه آن‌هايي که بايد باشند دوست داريم در اين جشن حضور يابند و اين جشن را با حضور مديريت، کادرفني و بازيکنان که لياقت اين قهرماني را داشتيم برگزار مي‌کنيم.

ترس و نگراني براي فصل آينده نداريم

برانکو درباره برنامه اش براي فصل بعد تصريح کرد: ما ترس و نگراني براي فصل آينده نداريم و سال بعد قويتر از امسال خواهيم بود. بازيکناني که در برنامه امسال ما نبودند را در فصل آينده استفاده مي‌کنيم. نوراللهي و عاليشاه هم به تيم بازگشتند و از رسن انتظار دارم که به سطح عالي خود برسد. در مجموع از کسي هراسي نداريم.

اشتباهات فقط براي پرسپوليس است

سرمربي پرسپوليس درباره اعتراضش به اشتباهات داوري تصريح کرد: اين موضوع را از کميته داوران بپرسيد. درک مي‌کنم که همه اشتباه مي‌کنند و مخالف استفاده از ويدئو چک در مسابقات هستم. اشتباه بخشي از ورزش است، اما عجيب است که اين اشتباهات متوجه پرسپوليس مي‌شود.

انتقادات از پرسپوليس مغرضانه است

او درباره اينکه با وجود قهرماني از پرسپوليس انتقاد مي‌شود، گفت: انتقادات مغرضانه است، همچنين هميشه انتقاد از تيم ما وجود دارد، اما ما راهمان را مي‌شناسيم و خود را درگير مسائل نمي‌کنيم.

مسلمان همانند ساير بازيکنان عضو پرسپوليس است

برانکو درباره اختلافش با مسلمان و احتمال جدايي اين بازيکن از پرسپوليس گفت: نمي‌دانم موضوع چيست. مسلمان همانند ساير بازيکنان عضو پرسپوليس است و هر بازيکني که تشخيص مي‌دهم آماده هستند استفاده مي‌کنم. نمي‌دانم مشکل کجاست، اما من مشکلي با بازيکنان ندارم.

سرمربي پرسپوليس درباره اظهارات وينفرد شفر مبني بر اينکه در جهان از موفقيت‌هاي استقلال صحبت مي‌شود، خاطر نشان کرد: من متوجه منظور شفر نمي‌شوم، اما هر زماني که به کرواسي مي‌روم از موفقيت‌هاي پرسپوليس صحبت مي‌شود.

نظر شما