شناسهٔ خبر: 25171281 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهرکرد| ۲ سارق حرفه‌ای منزل دستگیر شدند

R41350/P1494/S6,54/CT11

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران فرماندهی انظامی شهرستان شهرکرد دو سارق را دستگیر کرده اند که به ۳۰ فقره سرقت اعتراف می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در شهرکرد موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 16 منظریه قرار گرفت.

وی افزود: پس از استماع اظهارات مال باختگان و انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق خودرو پراید سارقان در یکی از محلات شهرکرد شناسایی و با اخذ مجوز قضایی تحت تعقیب قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: ماموران با همکاری عوامل کلانتری 11 و 13 شهرکرد در یک عملیات غافلگیرانه این سواری پراید را توقیف و دو سارق را دستگیر کردند.

غلامزاده بیان کرد: متهمان در بازجویی فنی پلیس به 30 فقره سرقت انواع لوازم برقی، کپسول گاز و ظروف مسی از منازل مسکونی محله منظریه اعتراف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی به آن دسته از شهروندان ساکن در مجتمع‌های مسکونی توصیه کرد: جهت ارتقاء ضریب امنیتی ساکنان ضمن استفاده از نگهبان در ورودی ساختمان نسبت به نصب دوربین‌های مداربسته اقدام کنند.

انتهای پیام/ ع

نظر شما