شناسهٔ خبر: 25170862 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

کیهانی: بودجه فدراسیون را اعلام نمی‌کنم

صاحب‌خبر -
مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: شانس کسب سه مدال در بازی‌های آسیایی داریم.

به گزارش ایسنا، مجید کیهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، رکوردهای ورودی درنظر گرفته‌ایم و هر ورزشکاری موفق شود که رکوردهای موردنظر را ثبت کند بدون شک به جاکارتا اعزام می‌شود البته نظر نهایی را سازمان تیم‌های ملی دو و میدانی می‌دهد.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای اعزام افرادی که ورودی را کسب کنند نداریم، افزود: رکوردها هفته پیش روی سایت فدراسیون قرار گرفت و هر ورزشکاری از جای‌جای کشورمان تا زمان مقرر که اواخر خرداد ماه است بتواند به رکورد برسد برای حضور در جاکارتا به عضویت تیم ملی درمی‌آید.

کیهانی با بیان اینکه تمام جوانب را درنظر گرفته‌ایم، تأکید کرد: این رکوردها معیارهایی هستند که موفقیت در رقابت‌های بین‌المللی را میسر می‌کند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی در پاسخ به پرسش ایسنا که پیش‌بینی کسب چند مدال برای این رشته در بازی‌های آسیایی دارد؟ گفت: شانس سه مدال طلا، نقره و برنز داریم و به نظرم با موفقیت اخیر احسان حدادی شانس ما بیشتر است اما همچنان روی حرف(سه مدال) هستم و امیدوارم شرایط بهتر شود.

وی با اظهار رضایت از شرایط تیم‌های ملی تصریح کرد: هشت مربی خارجی جذب کرده‌ایم و اردوها از سال پیش مشخص شده و مشکل خاصی نداریم.

کیهانی پرسش خبرنگار ایسنا درباره مبلغ بودجه فدراسیون را پاسخ نداد و گفت: بودجه را رسماً اعلام نمی‌کنیم ولی سال پیش بودجه خوب بود و امیدواریم امسال هم خوب باشد و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به ما کمک کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما