شناسهٔ خبر: 25170702 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

انتقال کانال مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) از تلگرام به پیام‌رسان سروش

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه کریمه‌ آل‌رسول(س) با راه‌اندازی کانالی در پیام‌رسان ایرانی سروش به جمع دیگر مؤسسات قرآنی پیوست.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل حکیمی، مدیر مؤسسه تربیت مربی قرآن کریمه آل‌رسول(س) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: کانال این مؤسسه در تلگرام با 500 عضو فعالیت می‌کرد که در حال حاضر در راستای استفاده از پیام‌رسان ایرانی سروش به این شبکه پیوست.

انتقال کانال مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) از تلگرام به پیام‌رسان سروش
وی ادامه داد: طی این کانال برنامه‌هایی این مؤسسه طی ایام هفته چون شنبه‌هادر خصوص مفاهیم و تفسیر قرآن، یکشنبه‌ها با موضوع احادیث اهل‌ بیت(ع)، دوشنبه‌ها با موضوع احکام و استفتائات، سه‌شنبه‌ها با موضوع مباحث تربیتی و اخلاق اسلامی، چهارشنبه‌ها با سیره علما و شهدا، پنج‌شنبه‌ها با موضوع آموزش حفظ، قرائت مشاوره و تدریس قرآن و همچنین جمعه‌ها به موضوع آشنایی با امام عصر(عج) پرداخته می‌شود.
حکیمی عنوان کرد: همچنین مباحث مربوط به مناسبت‌‌ها، فعالیت واحدهای مؤسسه قرآنی کریمه، معرفی چهره‌های قرآنی، پاسخ به سؤالات دینی، رویدادهای مهم، اخبار قرآنی و سخنان مقام معظم رهبری نیز بر روی خروجی این کانال قرار می‌گیرد.
وی یادآور شد: مؤسسه کریمه اهل‌ بیت(س) با بهره‌گیری از محتوا و منابع آموزشی متقن و استفاده از قاریان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) و کسب فیض از اساتید کشوری و بین‌المللی و راه‌اندازی ۲۰ شعبه در استان‌های قم ، گلستان و سمنان پذیرای علاقه‌مندان به فراگیری مهارت‌های تدریس قرآن و حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن است.
انتهای پیام

نظر شما