شناسهٔ خبر: 25170304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

"کریمی " مطرح کرد:

فرزند و بزرگ شده ورزش دو ومیدانی هستم /هیئت دو ومیدانی لرستان پیشرفت خوبی داشته است

معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان لرستان گفت: اگر در بحث ورزش پیشرفتی داشته ام وبه جایی رسیده ام از دو ومیدانی بوده است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛سید علی کریمی در مجمع انتخاباتی هیئت دو میدانی لرستان  ،اظهار کرد: با شعار اخلاق در دو ومیدانی فعالیت خودرا به عنون رییس هییت شروع کردم واخلاق را سرلوحه کارخودم قراردادم و در طی این مدت تلاش کردم‌تا قدم کوچکی برای دومیدانی استان بردارم.

وی با اشاره به نسل طلایی دومیدانی لرستان در دوران گذشته ،افزود:زمانی که در سال 90 سرپرستی وبعد نیزبرای چهارسال به عهده دار ریاست هیئت دومیدانی استان شدم ،این هیئت در ارزیابی  ارائه شده توسط فدراسیون در جایگاه 29  کشورقرارداشت  که واقعا یک وحشت ایحادکرده بود که چگونه باید کار کرد تا خلاء را جبران کنیم.

رییس پیشین هیئت دوومیدانی لرستان  تصریح کرد:درزمانی  دومیدانی را تحویل گرفتیم که به گواه همه  فقط شهرستان بروجرد فعال بود و هیچ قهرمانی درسطح ملی و کشوری  درحوزه دوومیدانی نداشتیم .

کریمی خاطر نشان کرد:  دوومیدانی را از صفرتا صد به کمیته های تشکیل داده شده  سپردیم  و دراین مدت همه  شهرها فعال شد که خروجی کارمان به گونه ای شد ه است که امروز در بخشهای دورافتاده  نیز قهرمانانی را مثل سلیمی وگودرزی تحویل داده ایم وهمچنین درنورآباد ورزشکاری مثل  باقری توانسته است تا در رده های پایه افتخاراتی را کسب کند .

وی با بیان اینکه مدیریت سالمی در دوران ریاستش بر هییئت دومیدانی استان داشته است ، گفت: تمام بدهی های هییت را مدیریت کرده ام و هیچ وقت جای خالی لرستان را درمسابقات کشوری احساس نکردیم که تیمی یا ورزشکاری از آن در مسابقات حضور نداشته باشد .

وی با بیان اینکه این همه نتیجه را حاصل زحمات همه مربیان و ورزشکاران می دانم ،عنوان کرد: من بزرگ شده دو میدانی و فرزند دومیدانی هستم وبا افتخار همیشه این‌را می گویم که اگر دربحث ورزشی به جایی رسیده ام وهرپیشرفتی که درورزش حتی عضویتم در رده های پایه تیم ملی داشته ام  از دو ومیدانی بوده است .

معاون ورزشی اداره ورزش وجوانان  لرستان  با بیان اینکه امیدوارم‌روزی ده ها احسان حدادی داشته باشیم ،گفت: آرزو می کنم در مسابقا جاکارتا  و المپیک 2020 ورزشکاران  دو ومیدانی کار باعث سربلندی همه ما شوند  و مسلما اگر وزارت ورزش توجه بیشتری داشته باشد ورزشکاران ما می توانند موفق تر عمل کنند.

وی بیان کرد: دربحث عضویت درتیم ملی جناب فهیمی ها ومرتضی  بیرانوندهای  زیادی  در دومیدانی داریم‌ که نیاز است که به این عزیزان توجه شود.

سید علی کریمی  با اشاره به ریاست سیاوش سپهوند بر هیئت دو ومیدانی لرستان ،تاکید کرد: سپهوند با توجه به پتانسیل وانرژی که دارند موفق خواهد شد و اینجانب حمایت صددرصدی خودرا از دومیدانی اعلام می کنم.

 

 

 

نظر شما