شناسهٔ خبر: 25170086 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

«۱۰۰۱ پرسش پیش از ازدواج» را بخوانید

خبرگزاری شبستان: «۱۰۰۱ پرسش پیش از ازدواج» اثر«مونیکا مندزلیهی» با ترجمه «فرناز فرود» است که به افراد توصیه می شود که قبل از ازدواج این کتاب را مطالعه کنند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری شبستان،  کتاب حاضر راهنمای جامعی درباره وضعیت های واقعی زندگی زناشویی است تا جوانانی که قصد ازدواج دارند به کمک آن بتوانند درباره برنامه های آینده و سازگاری با یکدیگر گفت و گو کنند. پرسش هایی که در این کتاب مطرح شده است بر مبنای شرح نگرانی های واقعی ، علل جدایی، حکایت های دلنشین، چالشها و موفقیت هایی است که از صدها زوج از اقشار مختلف جامعه  شنیده شده است.

  در بخش هایی از کتاب درباره نوع نگرش و دیدگاههای کسانی که قصد ازدواج دارند  زندگی مشترک چه چیزهایی را می توانید کنار بگذارید و چه چیزهایی را نه؟ کدان شباهت ها بین شما و کسانی که قصد ازدواج با آنها را دارید موجب تازگی و جذابیت رابطه شما می شود و کدام تفاوت ها شما را از یکدیگر دور می کند؟ آیا برای تداوم رابطه ، تفاوت ها را نادیده می گیرید؟ تا چه اندازه می دانید که چه نکاتی برای شما مهم است؟.

 با پاسخ دادن به پرسش های بخشی از این کتاب متوجه خواهید شد که به چه مقدار ، اعتماد ، محبت و امنیت نیاز دارید تا پیوند عاطفی و عاشقانه تان برقرار بماند. بخشی از کتاب پرسش هایی را مطرح می کند که افکار ور رفتارهایی را که متضمن شکست در زندگی زناشویی هستند را آشکار می کند. پاسخ های شما به این پرسشها  نشان  دهنده خطوط قرمز و هشداری است که باید در ازدواجتان تجدید نظر کنید . پرسش های بخش دیگر کتاب ، شما را درباره شناخت شخصیت کسی که قصد ازدواج با او را دارید کمک خواهد کرد تا با شناخت شخصیت بتوانید در آینده زندگی مطلوبی داشته باشید.

 در این اثر همچنین ارائه سبک ها و روش های مؤثر در شناخت، برقراری ارتباط و گفت‌وگو، توجه متقابل به نیازها و نهایتا بازسازی روابط آسیب‌دیده یا گرفتار بحران، از اهداف این مجموعه می‌باشد.

نظر شما