شناسهٔ خبر: 25170032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با حضور ابراهیم حاتمی کیا؛

اکران مردمی فیلم «به وقت شام» در سه سینمای خوزستان

خبرگزاری شبستان: رئیس حوزه هنری خوزستان، از اکران مردمی فیلم «به وقت شام» با حضور ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم و مسئولان استانی در سه سینمای استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی، رئیس حوزه هنری خوزستان، با اشاره به اکران مردمی فیلم «به وقت شام» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، گفت: با توجه به استقبال گسترده علاقه مندان به حوزه سینما و ادبیات مقاومت و پایداری از فیلم «به وقت شام» که از کارهای ماندگار کارگردان خوب و ارزشی سینمای کشور ابراهیم حاتمی کیا است، حوزه هنری در نظر گرفت برنامه اکران عمومی این فیلم را با حضور مسئولان ارشد استان در سینما اکسین اهواز برگزار کند.

 

وی با بیان اینکه در این مراسم از آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دعوت شده است، افزود: بناست در این نشست علاوه بر اکران فیلم که با حضور ابراهیم حاتمی کیا برگزار می شود، مراسم تجلیل نمادینی هم از این کارگردان خوب و باسابقه حوزه سینمای انقلابی کشور صورت پذیرد.

 

حجت الاسلام طباطبایی، ابراز امیدواری کرد: این رویداد مهم بتواند در جریان ارزشی سینمای امروز ما و مخاطبان گسترده ای که علاقه مند به حوزه های انقلابی ما هستند، تاثیرگذار باشد و در حوزه مدافعان حرم و اتفاقات اخیری که متاسفانه در خاورمیانه روی داده را تحرک و نشاط خوبی ایجاد کند و دغدغه مندی آنها را پاسخ دهد.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم همچنان شاهد تولید چنین کارهای فاخری باشیم که هم بیانگر حرکت ارزشی و آرمانی و ظلم ستیز ملت ایران و هم دشمنی ها و کینه توزی های بسیار خائنانه و شیطان صفتانه دشمنان ملت ایران و ملت های آزاده دنیاست که با طراحی های تلخ خود همیشه ایران و کشورهای اطراف که با ما ارتباط خوبی دارند را به چالش می کشد.

 

رئیس حوزه هنری خوزستان، خاطر نشان کرد: امیدواریم این اتفاق خوبی باشد و بتوانیم از عهده آن بر بیاییم و خاطره ای ماندگار در حوزه هنری و انقلابی به یادگار بگذاریم.

 

فیلم سینمایی «به وقت شام» با بازی بابک حمیدیان و هادی حجازی ‌فر به همراه بازیگران سوری و لبنانی با موضوع شهدای مدافع حرم و مبارزه علیه داعش به کارگردانی ابراهیم حاتمی ‌کیا تولید شده و اکران آن در روزهای اخیر با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم مواجه شده است.

 

گفتنی است، فیلم «به وقت شام» چهارشنبه (5 اردیبهشت) در سینما نخل خرمشهر سانس 17 و 17:15، سینما آزادی آبادان سانس 17 و 19 و سینما اکسین اهواز 19:15 و 21:15 اکران می شود.

نظر شما