شناسهٔ خبر: 25169573 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیرجند|نیروی انتظامی از نیروهای مورد اعتماد مردم و حافظ جامعه است

R41348/P1357/S6,56/CT11

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه از ماموریت‌های نیروی انتظامی در اجرای موضوع امر به معروف و نهی از منکر است گفت: نیروی انتظامی از نیروهای خدوم و مورد اعتماد مردم و حافظ جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان انتظامی شهرستان خوسف اظهار داشت: امروز بدترین هجومی که دشمن به صورت مستقیم و غیرمستقیم دنبال می‌کند تهاجم فرهنگی است که امیدواریم خداوند به نیروی انتظامی در راستای مقابله با این تهاجمات قوت دهد.

وی افزود:  جایگاه نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه‌ای است و کار نیروی انتظامی به نوعی مطلوب شارع مقدس است چراکه فعالیت در این حرفه هم شغل و هم عبادت محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروی انتظامی جایگاه چند منظوره دارد و مسئولیت‌های مختلفی به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر عهده دارد.

عبادی افزود: در طول تاریخ نخستین ابتکار نیروی انتظامی مربوط به زمان حکومت امام علی(ع) شکل گرفته و در آن شرایط با تنها پنج نفر ایجاد شده است.

وی بیان کرد: تامین‌های جانی، سیاسی، آلودگی‌های موادمخدر و مقابله با تهاجم‌های بی‌رحمانه آخرالزمانی مسئولیت بسیار گسترده‌ای است که نیروی انتظامی بر عهده دارد.

امام جمعه بیرجند گفت: از بهترین نوع خدمات به جامعه و مردم کارهایی است که بر عهده نیروی انتظامی است و خوشبختانه تاکنون فعالیت نیروی انتظامی در خراسان جنوبی بسیار ارزشمند بوده و خواهد بود.

عبادی عنوان کرد: اگر بخواهیم از ماموریت‌های نیروی انتظامی که در اجرای قانون است در قالب اصطلاحات شرعی سخن بگوییم در واقع همان امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروزه این نیروهای خدوم مورد اعتماد مردم و حافظ جامعه هستند افزود: حفظ جامعه و نظام و خدمت کردن به مردم اوجب واجبات و کاری خداپسندانه است.

انتهای پیام/ح

نظر شما