شناسهٔ خبر: 25169560 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

انصراف بخش کودک انتشارات علمی و فرهنگی از حضور در نمایشگاه کتاب

گروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی در نمایشگاه کتاب تهران شرکت نمی‌کند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات علمی و فرهنگی با صدور اطلاعیه‌ای عنوان کرد که گروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی امسال درسی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت نکرده و در این حوزه غرفه ای نخواهد داشت.  

این ناشر ادعان داشته است در روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در فروشگاه های خود کتاب های بخش ادبیات کودک و نوجوان را به مخاطبان، والدین محترم و کودکان و نوجوانان عزیز عرضه می کند و در این مدت، کتاب‌های مذکور باتخفیف ویژۀ سی درصدی به علاقه مندان ارائه می‌کند.  

هم چنین مراکز آموزشی و کتابخانه‌ها  در این ایام می‌توانند از سی و پنج درصد تخفیف برای خرید این آثار استفاده خواهند کرد و وزارتخانه ها، نهادها و بانک ها در خرید عمده نیز از چهل درصد تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند.

پیگیری‌های مهر حاکی از این است که این انصراف به دلیل وضعیت نامناسب مکان ناشران کودک و نوجوان و نیز فضای نامناسب اختصاص داده شده به این ناشر صورت پذیرفته است.

انتشارات علمی و فرهنگی سال گذشته نیز اعلام کرد که در اعتراض به وضعیت بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب از سال آینده حضور بخش کودک و نوجوان خود را در نمایشگاه کتاب تعلیق خواهد کرد.

نظر شما