شناسهٔ خبر: 25168971 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران:

رای امروز شورایی ها بیشتر حزبی بود تا جریانی!

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: رأی امروز که داده شد جریانی نبود و بیشتر حزبی بود.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / محمد علیخانی در پایان پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با انتقاد از گزینه‌های مطرح شده برای حضور در شهرداری تهران اظهار کرد: لیستی که امروز مشخص شد، لیست قوی نیست ولی باید به رأی اکثریت اعضای شورای شهر تهران احترام گذاشت؛ به هر حال این نظر اکثریت آرا بود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس افرادی که به عنوان گزینه‌های شهرداری تهران در جلسه امروز انتخاب شدند باید طبق برنامه زمانبندی شده برنامه‌ها و تیمی که قرار است با آنان همکاری کنند را به کمیسیون‌های شورا ارائه دهند.

علیخانی از استعلام همزمان گزینه‌های مطرح شده برای شهرداری تهران خبر داد و گفت: در این زمینه نیز تلاش می‌شود طی زمانبندی اعلام شده استعلامات لازم انجام شود تا با مشخص شدن گزینه نهایی مشکلی برای شهر تهران بوجود نیاید.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که از بین گزینه‌های مشخص شده کدامیک بیشترین آرا را از اعضای شورای شهر دریافت کرده‌اند؟ گفت: سمیع‌الله حسینی مکارم سرپرست فعلی شهرداری تهران بیشترین آرا را داشته است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص این که ۶ ناظر نشان دهنده عدم اعتماد اعضا به یکدیگر است، گفت: اعضا به یکدیگر اعتماد دارند و بین ما هماهنگی های لازم برقرار است. علیخانی اضافه کرد: رأی امروز در جریان این بود که بیشتر رأی حزبی بود./ مهر

نظر شما