شناسهٔ خبر: 25167752 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

120 برنامه در سیستان و بلوچستان اجرا می شود

مهرداد جهاندیده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تلاش داریم در هفته بزرگداشت کار و کارگر (پنج تا 11 اردیبهشت) بیش از گذشته این قشر شریف و

صاحب‌خبر - مهرداد جهاندیده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تلاش داریم در هفته بزرگداشت کار و کارگر (پنج تا 11 اردیبهشت) بیش از گذشته این قشر شریف و خانواده های آنان مورد تکریم و احترام قرار گیرند.
وی ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار اقشار مختلف کارگران و نمایندگان کارگری با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، اهدای خون، برپایی ایستگاه صلواتی و حضور کارگران در میعادگاه های نماز جمعه را از جمله برنامه های هفته کار و کارگر عنوان کرد.
وی افزود: همچنین پیاده روی خانوادگی کارگران، اجرای جشنواره های ورزشی، ویزیت رایگان کارگران و خانواده آنان، برگزاری همایش ایمنی و بهداشت حرفه ای، مشاوره رایگان ترک اعتیاد، عیادت از بیماران صعب العلاج کارگر و برگزاری جشن بزرگ کارگری از دیگر برنامه های این هفته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برنامه محوری هفته کار و کارگر همچون سال های گذشته تجلیل از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه کار استان با حضور مسئولان استانی در زاهدان است.
وی تاکید کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان حمایت از کالای ایرانی، در هفته کار و کارگر در برخی فروشگاه های منتخب کالاهایی به طور اقساطی به کارگران عرضه می شود.
وی اظهار داشت: جمعیت کارگری سیستان و بلوچستان بیش از 240 هزار نفر است که در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات مشغول فعالیت هستند که هم اینک بیش از 191 هزار نفر از آنان بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی محسوب می شوند.
3042**6081
انتهای پیام

نظر شما