شناسهٔ خبر: 25167086 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

«ماه سینمای ایران» تا پایان اردیبهشت ادامه دارد

سینماپرس: جشنواره «ماه سینمای ایران» در کاراکاس پایتخت ونزوئلا با همکاری هیسپان تی وی با فیلم ابراهیم حاتمی کیا افتتاح و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سینماپرس، جشنواره بین المللی سینمایی ایران با عنوان «ماه سینمای ایران» در کاراکاس پایتخت ونزوئلا از ۳۱ فروردین ماه با فیلم سینمایی «بادیگارد» ابراهیم حاتمی کیا افتتاح شده است و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

«بادیگارد»، «طعم شیرین خیال»، «ملک سلیمان»، «راه آبی ابریشم»، «رخ دیوانه»، «یه حبه قند»، «حوض نقاشی»، فیلم کوتاه «مورچه و سلیمان»، «علمک» و برخی فیلم ها و مستندهای توریستی در خصوص معرفی ایران از جمله فیلم های سینمایی به نمایش گذاشته در این جشنواره هستند. برخی از این فیلم ها به صورت زیرنویس و بیشتر آنها دوبله شده و به زبان اسپانیایی پخش می شوند.

این رویداد سینمایی با همکاری شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بخش بین الملل جشنواره مردمی عمار و به همت رایزن فرهنگی ایران برگزار می شود.

جشنواره بین المللی سینمایی ایران با عنوان «ماه سینمای ایران» در کاراکاس پایتخت ونزوئلا از ۳۱ فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه در مرکز سینمایی «سلارک» کاراکاس برگزار می شود. همچنین در سال گذشته، رایزن فرهنگی ایران در ونزوئلا با همکاری مجموعه سینماتک ونزوئلا موفق به برگزاری دو دهه سینمای ایران در این کشور شدند.

نظر شما