شناسهٔ خبر: 25164639 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نایب رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی:

لایحه منع خشونت علیه زنان پس از بررسی و امضا رئیس قوه قضاییه به مجلس می‌آید/ لایحه پس از امضا با دو فوریت پیگیری می‌شود/ قول پیگیری آقای آملی لاریجانی به فراکسیون زنان

نایب رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی ها درباره لایحه «منع خشونت علیه زنان» به پایان رسیده و نزد رییس محترم قوه قضاییه است و پس از امضا به مجلس می آید.

صاحب‌خبر -

«سیده فاطمه ذوالقدر»، نایب رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، پیرامون پیگیری "لایحه منع خشونت علیه زنان" گفت: این لایحه در عرض یکی دو هفته آینده به مجلس می آید. در خصوص لایحه امنیت خشونت علیه زنان در جلسه مشترک، طی صحبتی که با آقای صادق لاریجانی داشتیم این مسئله را مطرح کردیم، جناب خداییان و خانم ابتکار عرض کردند کارش تمام شده و فی الحال در دفتر آقای صادق لاریجانی است که پس از ملاحضه و مطالعه ایشان به امضا برسد. قطعا بعد امضا به مجلس می آید و روند عادی خود را طی خواهد کرد.

او افزود: این گزارش پس از بررسی رییس محترم قوه قضاییه در کمیسیون قضایی بررسی می شود و پس از آن نیازمند پیگیری است تا زودتر از این کمیسیون خارج شود. ما بر روی این لایحه دو فوریت می‌گذاریم تا در صحن مطرح شود.

نماینده مردم تهران درباره مدت زمان رسیدگی به این لایحه گفت: بررسی ها درباره لایحه «منع خشونت علیه زنان» به پایان رسیده و نزد رییس محترم قوه قضاییه است و پس از امضا به مجلس می آید. در صحبتی که یک شنبه با اقای صادق لاریجانی داشتیم ایشان قول همکاری داده است و عرض کردند که حتما ملاحضه می‌کنند.

نظر شما