شناسهٔ خبر: 25164521 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در حاشیه اردوی وفاق دانشجویی؛

دیدار مسئولین دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با دانشجویان انجام شد

در دومین روز از اردوی وفاق فعالین دانشجویی فرهنگی پیام نور خراسان رضوی معاونین آموزشی و اجرایی استان و ریاست دانشگاه پیام نور مرکز مشهد با حضور در جمع دانشجویان به پرسش های دانشجویی پاسخ دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، در دومین روز از اردوی وفاق فعالین دانشجویی فرهنگی پیام نور خراسان رضوی معاونین آموزشی و اجرایی استان و ریاست دانشگاه پیام نور مرکز مشهد با حضور در جمع دانشجویان به پرسش های دانشجویی پاسخ دادند.

سینا کاظمیان،  معاون اجرایی استان در این دیدار گفت: اقدامات ویژه ای در خصوص افزایش سرانه فضای فرهنگی صورت گرفته است.


کاظمیان در پاسخ به پرسش دانشجویان افزود: با اقدامات موثری که در سال گذشته به منظور افزایش سرانه فضای فرهنگی در مراکز و واحدها صورت گرفته است و با تعاملات خوب با نمایندگان مجلس و فرمانداری ها شاهد تقویت این حوزه خواهیم بود.

همچنین فیصل حسنی معاون آموزشی استان خراسان رضوی در این نشست گفت: اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه های آموزشی و فرهنگی در مراکز و واحدها با تلاش همکاران و پویایی دانشجویان صورت گرفته است که حاکی از غنی تر شدن فعالیت های فرهنگی است.

حسنی افزود: تقویت و به هنگام سازی روال آموزشی و پاسخگویی را به جد در دستور کار قرار داده ایم تا تسهیل بیشتری هنگام مراجعه دانشجو صورت پذیرد.

ثریا ضیایی رییس دانشگاه پیام نور مرکز مشهد نیز گفت: پویایی و روزآمدی دانشگاه همواره در صدر اقدامات و برنامه ها قرار داشته است که لازمه این پویایی، تقویت دانشجویان فعال فرهنگی علمی و ورزشی است.

نظر شما