شناسهٔ خبر: 25164468 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روحانی: نواقص مصوبات سفر قبلی به تبریز پیگیری می شود

تبریز - ایرنا - رییس جمهوری کشورمان، بررسی وضعیت اجرایی 23 طرح مصوب دور نخست سفر استانی به آذربایجان شرقی را هدف اصلی سفر امروز خود به تبریز خواند و گفت: در این سفر نواقص اجرای این مصوبات پیگیری می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در بدو ورود به تبریز در فرودگاه شهید مدنی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خوشحالم که خداوند به من و همراهانم توفیق داد در ماه پربرکت شعبان امروز و فردا میهمان مردم غیورو دلاور آذربایجان به ویژه تبریز باشیم.
وی افزود: در این سفر وضعیت مصوبات سفر قبلی بررسی می شود تا ببینیم چقدر از آنها اجرایی و چقدر اجرایی نشده است و دلیل طرح های باقیمانده و چگونگی اتمام آنها نیز بحث خواهد شد.
وی اضافه کرد: اولین هدف این دور از سفر این است که اگر وعده ای داده ایم، بررسی کنیم که عملیات اجرایی آنها در چه حالی است.
رییس جمهوری کشورمان ادامه داد: طرح ها و برنامه هایی است که برای امسال و دو سال آینده برای اجرایی شدن مورد نظر است و این طرح ها امروز در شورای اداری مطرح می شود.
وی با تبریک انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 گفت: فردا در آیین افتتاح رسمی این رویداد مهم شرکت می کنم.
روحانی تشریح کرد: جای خوشحالی است که جهان اسلام تبریز را به عنوان یک شهر تاریخی به عنوان پایتخت گردشگری خود در سال 2018 انتخاب کرده است.
وی افزود: امروز هم چنین با مسوولان استانی، طرح های توسعه آذربایجان شرقی بررسی می شود.
رییس جمهوری کشورمان امروز در راستای دور دوم سفرهای استانی و برای شرکت در آیین افتتاح رسمی رویداد بین المللی تبریز 2018 به آذربایجان شرقی سفر کرده است.
در این سفر 6 هزار میلیارد تومان طرح عمرانی و خدماتی افتتاح و کلنگ زنی می شود.
در سفر قبلی رییس جمهوری کشورمان به آذربایجان شرقی در اواخر اردیبهشت ماه 1394 شمسی 23 طرح با 945 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.
8023/518

نظر شما