شناسهٔ خبر: 25164053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله طه محمدی تأکید کرد؛

ضرورت تلاش مسؤولان برای بهبود وضعیت فرهنگ و اقتصاد

امام جمعه همدان گفت: برخی رفتارها به ویژه در زمینه فرهنگ و اقتصاد به انحراف رفته است و باید در این زمینه رفتار و عملکردی در خور صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان صبح امروز در دیدار کارکنان سازمان منابع طبیعی با اشاره به اهمیت توجه به حاکمیت و نظام اسلامی، گفت: در فتنه 88 این واقعیت مشخص شد که شاید راه انقلاب به مویی بند شود اما هرگز پاره نمی شود و حق همواره ثابت و پایدار خواهد بود.

وی در ادامه ابراز داشت: مزاج باطل مانند کف روی آب است که خود به خود از بین می رود و حق همواره ثابت و پایدار است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان افزود: در زمان پیروزی انقلاب بسیاری از دشمنان می گفتند که تا سه ماه و یا شش ماه دیگر انقلاب سقوط می کند در حالی که روز به روز انقلاب شکوفاتر شد و دشمنان آن روز در روزگار کنونی رو به زوال هستند.

وی تصریح کرد: برخی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند اما در کلان قضیه پیشرفت های کشور غیر قابل انکار است البته مشکلات معیشتی و بیکاری وجود دارد که باید این مسائل حل شود.

آیت الله طه محمدی خاطرنشان کرد: بنیان انقلاب حق است و هرگز از بین نمی رود هر چند تضعیف شود و باید فرهنگ انقلاب به نسل آینده منتقل و آورده های انقلاب به نسل جدید تبیین شود.

وی ادامه داد: البته برخی رفتارها به ویژه در زمینه فرهنگ و اقتصاد به انحراف رفته است و باید در این زمینه رفتار و عملکردی در خور صورت گیرد.

امام جمعه همدان گفت: در جریان جنگ حق و باطل باید به قدری تلاش و مبارزه کرد تا دین توحیدی در تمام عالم سیطره و گسترش پیدا کند.

آیت الله طه محمدی ابراز کرد: امیدی به نهضت های غربی و تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی وجود ندارد و امروز بار مسؤولیت بر عهده مراکز علمی مانند دانشگاه و حوزه است./۹۷۹/پ203/ب1

نظر شما