شناسهٔ خبر: 25164026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

در راستای بررسی میزان پیشرفت طرح‎های محرومیت زدایی؛

معاون تبلیغ حوزه کرمان از مناطق محروم جنوب استان بازدید کرد

حوزه/ حجت الاسلام عباس رضایی معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان در جهت بررسی میزان پیشرفت طرح‎های محرومیت زدایی مناطق جنوب کرمان از روستاهای محروم مردهک شهرستان عنبرآباد بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام عباس رضایی، معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان، با هدف بررسی میزان پیشرفت طرحهای محرومیت زدایی مناطق جنوب کرمان، از روستاهای محروم مردهک بازدید کرد.

در طی این سفر، معاون تبلیغ حوزه کرمان به همراه حجت الاسلام سید قاسم معصومی کارشناس معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان و حجت الاسلام محمد افضلی نماینده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کرمان از روستاهای محروم در منطقه مردهک بازدید کردند و با مبلغین هجرت حاضر در این مناطق دیدار کردند.

همچنین  معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان با مبلغین هجرت شهرستان عنبرآباد دیدار و در جلسهای به بررسی مشکلات و مسائل تبلیغی این شهرستان پرداخت و در جریان امکانات مبلغین و میزان پیشرفت خانههای عالم در مناطق محروم شهرستان عنبر آباد قرار گرفت.

لازم به ذکر است معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در طرحی برای محرومیت زدایی از سه منطقه محروم استان کرمان، اقدام به اعزام مبلغ در جهت محرومیت زدایی و پیگیری طرحهای آبادانی به این مناطق، کرده است.

انتهای پیام

نظر شما