شناسهٔ خبر: 25161929 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

6000 میلیارد تومان طرح در سفر روحانی به تبریز افتتاح می شود

تبریز - ایرنا - معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در جریان سفر رییس جمهوری به استان طرح هایی به ارزش 6 هزار میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

صاحب‌خبر -

محمدصادق پورمهدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، طرح های در نظر گرفته شده برای افتتاح در سفر دکتر روحانی به تبریز را شامل طرح های درمانی از جمله بیمارستان سوانح سوختگی، 40 مرکز خانه بهداشت، 7 کلینیک تخصصی، 2 مرکز غربالگری سرطان، مرکز مهارت های بالینی، یک مرکز فناوری و ارتباطات، طرح های مخابراتی از جمله آی تی و فیبر نوری و توانمند سازی در حوزه آی تی اعلام کرد.
پورمهدی اضافه کرد: همچنین دانشکده فنی مرند، توسعه شرکت آهنگری تراکتور سازی با یک میلیون و 850 هزار دلار اعتبار، توسعه فولاد ظفر، مجتمع فرهنگی اسکو، کارونسرای پیام، طرح چوب صنایع ارس، فاز پنجم طرح جلفاکاران ارس،500 هکتار شبکه آب، طرح آریان دوخت ارس و گلخانه تارلا امین نیز در جریان سفر رییس جمهوری افتتاح می شود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از جمله طرح های برنامه ریزی شده برای کلنگ زنی را نیز شامل طرح بیمارستان 1000 تختخوابی تبریز با حدود 556 میلیارد تومان اعتبار و عملیات توسعه واحد تولیدی شیرین عسل اعلام کرد.
به گفته پورمهدی حدود 386 میلیارد تومان طرح مخابراتی نیز در این سفر به بهره برداری می رسد.
وی ارزش طرح های حوزه بهداشتی و درمانی قابل افتتاح در سفر رییس جمهوری کشورمان به تبریز را نیز بیش از 100 میلیارد تومان اعلام کرد.
وی اضافه کرد: در این سفر همچنین مرکز همایش های بین المللی تبریز با 24 هزار مترمربع وسعت و 60 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده افتتاح می شود.
رییس جمهوری کشورمان امروز در راستای دور دوم سفرهای استانی و برای شرکت در آیین افتتاح رسمی رویداد بین المللی تبریز 2018 به آذربایجان شرقی سفر می کند.
6132/518/6183

نظر شما