شناسهٔ خبر: 25161558 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

برانکو علیه شفر!

استقلال در حالی در هفته‌های اخیر برای رسیدن به سهمیه قطعی آسیا برای سال آینده مبارزه می‌کند که برای این منظور یک مشکل پیش بینی نشده دارد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز : استقلال در حالی در هفته‌های اخیر برای رسیدن به سهمیه قطعی آسیا برای سال آینده مبارزه می‌کند که برای این منظور یک مشکل پیش بینی نشده دارد.

 در فینال جام حذفی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و به همین دلیل شفر و شاگردانش نمی‌خواهند ریسک کنند و قصد دارند با قرار گرفتن در یکی از رتبه‌‎های دوم و سوم، حضور خود در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کنند. اما نتایجی که در هفته‌های اخیر به دست آمده باعث شده تا استقلالی‌ها برای رسیدن به این هدف تا هفته آخر استرس داشته باشند. علاوه بر لغزش‌هایی مثل تساوی با گسترش فولاد در تبریز، نتایج دیگر مدعیان سهمیه آسیا هم در نفسگیر شدن این رقابت برای استقلال و هوادارانش تاثیر زیادی داشته و یکی از تیم‌هایی که با نتایجش اجازه نداده سهمیه آسیای استقلال قطعی شود پرسپولیس است.

شاگردان برانکو در هفته‌های اخیر به سایپا و ذوب‌آهن باخته‌اند. همین 3امتیازها باعث شده تا ذوب‌آهن همچنان بالاتر از استقلال قرار داشته باشد و سایپا هم‌امتیاز با استقلال همچنان برای کسب سهمیه آسیا امیدوار باشد. در واقع اگر پرسپولیس به رقیبان استقلال در جنگ سهمیه آسیا نمی‌باخت، امروز استقلال دوم بود و تا حدود زیادی خیالش از بابت کسب سهمیه آسیا راحت بود اما برانکو و بازیکنانش با این دو باخت، ناخواسته سنگ‌های بزرگی بر سرا راه شفر و استقلال انداخته‌اند.

اقتصادنیوز


نظر شما