شناسهٔ خبر: 25161423 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار خاتم بر تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها تاکید کرد

یزد- ایرنا- فرماندار خاتم با تاکید بر تعامل دو سویه روابط عمومی ها با رسانه ها گفت: اصحاب رسانه، نقش مهمی در توسعه شهرها و مناطق دارند.

صاحب‌خبر -

فرجام فاضلی روز سه شنبه در حاشیه نشست روابط عمومی های دستگاههای اجرایی در گفتگو با ایرنا با تبیین سخنان رئیس جمهور در زمینه اطلاع رسانی به مردم افزود: مردم را باید از فعالیت های انجام شده در ادارات و عملکرد آگاه کرد و این رسالت با تعامل با رسانه ها انجام پذیر است.
وی یادآور شد: خاتم از اصالت فرهنگی بالایی برخوردار است و باید خبرنگاران با کمک روابط عمومی ادارات این فرهنگ را به مردم استان و کشور ارائه دهند.
وی از خبرنگاران شهرستان تقدیر و تشکر و تصریح کرد: انتظار دارم خبرنگاران که در جریان روند امور و فعالیت های انجام شده در سطح شهرستان هستند این موارد را به خوبی در اخبارشان انعکاس نمایند.
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار خاتم هم با بیان اینکه نقش رسانه ها در توسعه مناطق، پررنگ است اظهار کرد: روابط عمومی های ادارات باید از ظرفیت رسانه ها استفاده کرده و عملکرد دولت تدبیر و امید را در شهرستان اطلاع رسانی کنند.
جواد میربهبودی یادآور شد: خاتم در بحث گردشگری، کشاورزی، نیروگاه خورشیدی و مجتمع های گلخانه ای پتانسیل های خوبی دارد و خبرنگاران باید علاوه بر نیازهای شهرستان، این موارد را نیز اطلاع رسانی کنند.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/ 6197

نظر شما