شناسهٔ خبر: 25161418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تبریز| حاجی‌زاده: ماشین‌سازی به هدف اولیه خود دست یافت

R7887/P1336/S6,47/CT12

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: هدف اولیه ما این بود که به هر قیمت ممکن، تیم در این فصل در لیگ یک بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی، سعید حاجی‌زاده با تبریک پیروزی پرگل تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مقابل صبای قم اظهار داشت: با این پیروزی و قطعی شدن حفظ تیم در لیگ یک، هدف واقع‌بینانه‌ی تعیین‌شده در اوایل فصل، به دست آمد.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز افزود: با توجه به واقعیات موجود و تیم بندی قبل از حضور مالکیت و مدیریت جدید،  هدف اولیه ما این بود که به هر قیمت ممکن، تیم در این فصل در لیگ یک بماند تا امکان برنامه‌ریزی برای راه‌یابی به لیگ برتر در فصل بعد وجود داشته باشد که این مهم با تلاش بازیکنان و کادر فنی جدید محقق شد.

وی تأکید کرد: حق ماشین‌سازی، حضور در لیگ برتر است که امید می‌رود با تداوم حمایت مالک محترم باشگاه و تیم بندی بهتر در همان ابتدای فصل، این خواسته به حق هواداران در فصل آینده به دست آید.

حاجی‌زاده با اشاره به برخی جوسازی‌ها علیه تیم و باشگاه گفت: آنچه امروز به دست آمد، حاصل حمایت مالک محترم باشگاه و تلاش تک‌تک دست‌اندرکاران از بازیکنان و کادر فنی گرفته تا دیگر خادمان باشگاه و هواداران محترم بود و بنده هم در کنار این عزیزان تمام سعی خود را کردیم تیم به هدف‌گذاری اولیه خود برسد و در لیگ یک بماند.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در پایان گفت: تا زمانی که مالک محترم صلاح بدانند بی‌توجه به جوسازی‌ها با قدرت تمام در خدمت تیم خواهم بود؛ همان‌طور که تاکنون نیز چنین بوده است.

انتهای پیام/ ت

نظر شما