شناسهٔ خبر: 25161410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

2 خبر کوتاه از مهریز و بافق

سیدعلی نوروز زاده روز سه شنبه به ایرنا افزود: با توجه به مشکلاتی که برای وسایل نقلیه در وارد و خارج شده از شهرک امام حسین وجود دارد،آماده سازی ورودی این شهرک

صاحب‌خبر - سیدعلی نوروز زاده روز سه شنبه به ایرنا افزود: با توجه به مشکلاتی که برای وسایل نقلیه در وارد و خارج شده از شهرک امام حسین وجود دارد،آماده سازی ورودی این شهرک در دستور کار قرار گرفت و هم اینک عملیات اجرایی این طرح آغاز شده است.
وی گفت: عملیات اجرایی طرح جدیدی مسیر ورودی این شهرک شامل جدول گذاری، خاکبرداری، زیر سازی و آسفالت است که به زودی تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
شهردار بافق مساحت اجرای پروژه شهرک امام حسین (ع) را 300متر مربع اعلام کرد و با بیان اینکه هدف از آماده سازی ورودی شهرک یاد شده رفاه حال ساکنین است خاطرنشان کرد: با بهره برداری از ورودی این شهرک در آینده نزدیک، زمینه بهبود عبور و مرور وسائط نقلیه و سهولت دسترسی به این محله فراهم خواهد شد.
زمین این شهرک از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی به کارکنان خود پرداخت شده و پس از ساخت و ساز مدت ها به شهرداری تحویل نشده بود و ساکنین از خدمات شهری بهره مند نبودندف اخیر این محله تحت پوشش مدیریت شهری قرار گرفته و مردم از خدمات شهرداری استفاده می کنند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوبشرق یزد قرار دارد.
7543 /
***
رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز گفت: در سال گذشته افزون بر سه هزار ورزشکار در 2 بخش آقایان و بانوان در 30 هیات ورزشی این شهرستان سازماندهی شدند.
محمدحسن زارع در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه 70 درصد ورزشکازان مهریزی را بانوان تشکیل می دهند افزود: تعداد ورزشکاران سازماندهی شده این شهرستان در مقایسه با سال 1395 تا 40 درصد رشد نشان می دهد.
وی علت افزایش تعداد ورزشکاران سازماندهی شده مهریز را در 2 سال گذشته ،فرهنگ سازی در خصوص اهمیت فعالیت های ورزشی و اطلاع رسانی با همکاری رسانه های گروهی ذکر کرد.
این مسوول اظهار کرد: 14 سالن ورزشی در شهر و روستاهای بخش مرکزی و برخی زمین های چمن و خاکی در طول سال در خدمت علاقمندان به ورزش است که استفاده می کنند.
زارع گفت: در یکسال گذشته افزون بر 50 برنامه فرهنگی ورزشی شاخص با همکاری دستگاه های مختلف با حضور افزون بر پنج هزار نفر در شهرستان انجام شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان مهزیز گفت: اکثر تیم های ورزشی شهرستان در لیگ های استانی حضور دارند و مسابقات خود را با حمایت بخش خصوصی و حامیان مالی برگزار می کنند.
مرکز شهرستان 50هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 6197
انتهای پیام

نظر شما