شناسهٔ خبر: 25161106 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ابطحی در گفتگو با دانشجو:

اروپایی‌ها هماهنگ با آمریکا ایران را تحت فشار قرار می‌دهند/ دل بستن به غرب برای حفظ توافق، خیانت است

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه اروپایی ها هماهنگ با امریکا ایران را تحت فشار قرار می دهند گفت: نمونه بارز آن حمله اخیر به سوریه بود.

صاحب‌خبر -

سیدمحمد جواد ابطحی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی درگفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به گزارش اخیر دویچه وله مبنی بر توافق امریکایی ها با اطراف غربی بر سر اصلاح موادی از برجام اظهار داشت: آقایان بهتر است به همکاری اروپا با ایران دل نبندند چرا که آزموده را آزمودن خطاست.

وی افزود: اگر فردی در دام آمریکا بیفتد دیگر نمی توان گفت که این فرد سطحی نگر و سهل اندیش است بلکه چون عاقبت کار را می داند و با آگاهی وارد این مسیر شده تنها می توان تلقی کرد که این فرد خائن است.

ابطحی با بیان اینکه اروپایی ها به صورت کاملا هماهنگ با امریکا ایران را تحت فشار قرار می دهند، تصریح کرد: نمونه بارز همراهی اروپایی ها با آمریکا را می توان در حمله اخیر امریکا به سوریه که با همراهی انگلیس و فرانسه شکل گرفت، مشاهده کرد. این کشورها صراحتا اعلام کردند که به درخواست آمریکا وارد این حمله نظامی شده اند. از این رو می توان دریافت که اگر ایالات متحده درخواستی از آمریکایی ها داشته باشد, این کشورها طرف ایران را نخواهند گرفت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی بیان داشت: معتقدم اگر غربی ها بخواهند تغییری در متن برجام صورت دهند آن تغییر حتما به ضرر ایران و به نفع نظام سلطه خواهد بود چراکه قطعا این کشورها میخواهند محدودیت های موشکی و منطقه ای ایران را در برجام قید کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولتمردان و دیپلمات های ما بهتر است مراقب باشند که در دام نظام سلطه گرفتار نشوند.

نظر شما