شناسهٔ خبر: 25160209 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نامه رزمندگان گردان عمار/ دلجویی از خانواده شهید

در نامه رزمندگان گردان عمار به خانواده شهیدان «بدیع عارض» آمده است: «همسر شهید مطمئن باش که خون این عزیزان همان خون امام حسین (ع) است و راه او را ادامه می‌دهند و شما زینب‌وار استقامت کن که خداوند اجر شما را می‌دهد.»

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «رسول بدیع عارض» در تاریخ ۲۶ تیر ۱۳۴۲ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید «اکبر بدیع عارض» در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۳۴۴ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تصویر نامه رزمندگان گردان عمار به خانواده شهید «بدیع‌عارض»

نامه رزمندگان عمار/ دلجویی از خانواده شهید

رزمندگان گردان عمار در نامه‌ای به خانواده شهید «بدیع عارض» نوشته‌اند که آن را در ادامه می‌خوانید:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

تقدیم به خانواده شهید

با درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و با سلام به تمامی شهدا و با درود به رزمندگان سلحشور و کفرستیز جنگ حق علیه باطل، عزیزانی که با پاسداری و حراست از دست آورده‌های انقلاب با زحمات و ایثارشان عرصه را بر دشمنان و دیوصفتان تنگ کرده و می‌روند تا نفس های آخر را از آنها بگیرند ان‍‌‎شاءالله

خانواده شهید مادر، پدر، همسر و یا فرزند شهید، ای مادر خوشا بحالت  که توانستی فرزندی را با شیر پاکت جنان تربیت کنی تا توانست از یاران با وفای امام عزیزان شود و با نثار خون پاکش درخت این انقلاب را آبیاری کند.

پدر شهید خوشا بحالت که جوانی را توانستی تربیت کنی که دست از جان خود شسته و آن را برای تعلیم بخشیدن و یاری کردن اسلام عزیز فدا کند.

همسر شهید مطمئن باش که خون این عزیزان همان خون امام حسین (ع) است و راه او را ادامه می‌دهند و شما زینب‌وار استقامت کن که خداوند اجر شما را می‌دهد. من به عنوان یک رزمنده بسیجی، سلام خود را به شما خانواده شهید می‌رسانم.

و مطمئن باشید که تا آخرین قطره خونی که در بدن دارم سعی می‌کنم به یاری خداوند متعال راه آنها را ادامه دهم.

دیگر عرضی ندارم و برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم در خاتمه برای امام عزیزمان دعا می‌کنم.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار»

انتهای پیام/ 900

نظر شما