شناسهٔ خبر: 25160153 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

یک عکس، یک متن

دفترچه یک هنرمند

خوزه نارانا، دفترچه‌هایش را با یادداشت‌ها و تصویرسازی‌های زیبایش پر می‌کند. دفترچه‌های او آثاری مسحورکننده هستند که با استفاده از آبرنگ، خودنویس، عکس، تمبر و دستخط پدید آمده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش فردا نیوز، خوزه برای سالها مهندس هواپیما بود؛ اما تصمیم گرفت کارش را رها کند و زندگیاش را به سفر و هنر اختصاص دهد. اشتیاق او به پر کردن دفترچهها در سال 2005 و به واسطه آشناییاش با مجله مولسکین شکل گرفت.

محکومیت سرتراش به زندان

آرایشگری که اقدام به تراشیدن موهای یک کودک ده ساله با نمره یک کرده بود پس از شکایت خانواده این کودک به زندان محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، طبق حکم دادگاه شهر بدفورد انگلیس، این آرایشگر به هشت ماه زندان محکوم شده است. عبد الرحیم عمر، 21 ساله پس از بازداشتش به پلیس گفت برای تنبیه کودک و برای اینکه به او درس خوبی بدهد، اقدام به تراشیدن موهایش کرده است. ظاهرا این کودک پس از نشستن روی صندلی سعی کرده بود با استفاده از ماشین اصلاح، موهایش را کوتاه کند.

خانواده کودک در دادگاه ادعا کردند فرزند آنها دچار آسیب جسمی و روحی شده است. این مرد در دادگاه از اقدام خود دفاع کرد و گفت از انجام این عمل خود احساس غرور میکند. دادگاه با شنیدن اظهارات خانواده شاکی و همچنین متهم به دلیل صدمات جسمی وارد شده به کودک، این آرایشگر را به هشت ماه زندان محکوم کرد.

اتاق لاکچری برای گیمرها

هتل هیلتون در پاناما دست به ابتکار جالبی زده تا بتواند گیمرها را به خود جذب کند.

به گزارش خبرآنلاین، مدیران این هتل با نصب تجهیزات سختافزاری کمپانی Alienware (زیرمجموعهDell) یک اتاق مجهز به پیسی گیم را فراهم آوردهاند.

یک کیس پرقدرت Alienware به ارزش 900 دلار، با هدست واقعیت مجازی Oculus Rift، دسترسی کامل به گیمهای روز دنیا روی تلویزیون 65 اینچی، ازجمله امکانات این اتاق است.

مشتری قادر به همراه آوردن دوست خود به اتاق و انجام بازی دونفره است.

نظر شما