شناسهٔ خبر: 25160053 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

در پیامی:

وزیر کشور درگذشت آیت‌الله مهمان‌نواز (ره) را تسلیت گفت

رحمانی فضلی رحلت حضرت آیت‌الله حاج شیخ حبیب‌الله مهمان‌نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی رحلت عالم ربانی و جلیل القدر حضرت آیت الله حاج شیخ حبیب الله مهمان نواز (ره) نماینده محترم مردم شریف استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت وزیر کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی و جلیل القدر حضرت آیت الله حاج شیخ حبیب الله مهمان نواز (ره)، نماینده محترم مردم شریف استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید.

آن عالم مجاهد، عمر با برکت خویش را در حمایت از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در نشر، اعتلا و ترویج معارف و ارزش های اسلامی و ارائه خدمات ارزشمند دینی و فرهنگی به خصوص برای مردم انقلابی و متدین آن دیار صرف نمود و همواره در خط ولایت و در سنگر نماز جمعه و مجلس خبرگان رهبری منشاء خدمات ارزشمندی برای نظام اسلامی بود.

اینجانب این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف استان خراسان شمالی و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه خداوند رحمان برای آن فقید سعید علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.
عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما