شناسهٔ خبر: 25160042 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

قتل شوهر با تیشه

زنی که شوهر صیغه‌ای خود را در خواب کشته بود، پس از یک ماه لب به اعتراف گشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده از اسفند سال گذشته و به دنبال قتل مردی در شهر تویسرکان در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل جنایت با جسد غرق در خون مرد جوان روبهرو شدند.

بررسی صحنه قتل نشان میداد، مقتول در زمان جنایت در خانه تنها بوده و در رختخواب به قتل رسیده است. قاتل او را در خواب غافلگیر کرده و با ضربههای مرگبار چاقو و جسمی سخت از پا درآورده است.

همسر مقتول هم در تحقیقات گفت: در زمان جنایت در خانه نبودم و پس از برگشت به خانه با جسد شوهرم روبهرو شدم. نمیدانم چه کسی او را به قتل رسانده است.

تیم جنایی در بررسی محل قتل متوجه شدند سرقتی از آنجا انجام نشده و آثاری از ورود به زور هم دیده نمیشود. با توجه بهشدت ضربات و بررسی صحنه قتل، کارآگاهان
احتمال دادند این مرد قربانی انتقامگیری شده است.

با گذشت یک ماه از جنایت و بررسیهای پلیسی، ماموران به همسر صیغهای مقتول رسیده و او را دستگیر کردند. این زن برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی منکر قتل شد.

کارآگاهان با توجه به تناقضگوییهای متهم به رفتار او مشکوک شده و به بازجوییها ادامه دادند که متهم سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: به خاطر اختلافی که با همسرم داشتم روز حادثه با او درگیر شدم. تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. وقتی خوابیده بود، با تیشه ضربهای به سرش زدم و بعد با چاقو ضرباتی را به بدنش وارد کردم که باعث مرگش شد.

سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان در این باره گفت: اختلافات خانوادگی، انگیزه اصلی این قتل بود که تحقیقات در این باره ادامه دارد.

نظر شما