شناسهٔ خبر: 25159487 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

انتشارات مدرسه با ۲۲۰۰ اثر به نمایشگاه کتاب می رود

انتشارات مدرسه با ۲۲۰۰ عنوان کتاب در سی‌و یکمین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد. از بین این عناوین ۲۴۴ عنوان چاپ نخست است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی انتشارات مدرسه، حمیدرضا شاه آبادی، مدیر این انتشارات گفت: ما با ۲۲۰۰ عنوان کتاب در سی‌و یکمین نمایشگاه کتاب تهران حضور می یابیم.  از بین این عناوین ۲۴۴ عنوان چاپ نخست است که با شمارگان ۲۲۰ هزار نسخه و ۲۷۲ عنوان  تجدید چاپی با شمارگان ۱۷۰۰۰۰۰ هزار نسخه منتشر شده است.

او به رشد کمی انتشارات مدرسه اشاره و بیان کرد:با توجه به این که انتشارات مدرسه سال گذشته با ۱۸۰ عنوان چاپ نخست در نمایشگاه کتاب حضور داشت امسال شاهد رشد ۴۰ درصدی در تولید و عرضه کتاب هستیم طوری که در سال ۱۳۹۶، ۲۰۰۰ نسخه کتاب تولید داشتیم.

حمیدرضا شاه‌آبادی ادامه داد: «این آثار در سه حوزه کودک، نوجوان و بزرگسال در سه غرفه عرضه می‌شود. کتاب‌های کودک و نوحوان در غرفه انتشارات مدرسه در سالن کودک و نوجوان، کتاب‌های کار و کمک آموزشی در غرفه ناشران آموزشی و کتاب‌های بزرگسال در غرفه انتشارات مدرسه در سالن عمومی عرضه می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه علاوه بر کتاب‌های فوق، کتاب‌های ویژه  نابینایان هم عرضه می‌شود، این کتاب‌ها برای نخستین بار است که در انتشارات مدرسه به چاپ رسیده و عرضه خواهد شد.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما