شناسهٔ خبر: 25158869 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

ورزش جهان

صاحب‌خبر -

محمد صلاح، بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس| مراسم انتخاب برترین‌های فصل لیگ جزیره در لندن برگزار شد و محمد صلاح ستاره مسلمان و مصری لیورپول عنوان برترین بازیکن فصل را انتخاب کرد. در رتبه دوم برترین بازیکن، دی‌بروین بازی‌ساز و مهره تاثیرگذار من سیتی به دلیل نمایش درخشان و قهرمانی در لیگ جزیره انتخاب شد. ستاره بلژیکی به دلیل مصاف من سیتی مقابل سوانسی در این مراسم حضور نداشت. عنوان سومی برترین بازیکنان فصل را هری کین، بازیکن گلزن و تاثیرگذار تاتنهام و تیم‌ملی انگلیس به خود اختصاص داد.
الهلال در آستانه جذب فالکائو| سایت «الکبار» عربستان خبر داد که باشگاه الهلال به ریاست سامی الجابر در آستانه جذب اولین ستاره برای فصل آینده است. رادامل فالکائو، مهاجم تیم‌ملی کلمبیا و کاپیتان موناکوی فرانسه نخستین خرید الهلالی‌ها برای فصل ۲۰۲۱۸-۲۰۱۹ خواهد بود. ترکی آل شیخ، رئیس هیأت ورزش عربستان پیش از این وعده داده بود که یک سرمربی بین‌المللی و چند لژیونر مشهور را برای تقویت این تیم جذب خواهد کرد.
نادال در صدر رنکینگ تنیس جهان باقی می‌ماند| رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی با پیروزی در فینال مسابقات مونت کارلو مقابل کی نیشیکوری جایگاه خود در صدر جدول رنکینگ جهانی را محکم کرد. رافائل نادال ۳۱ساله نتوانست با نتیجه ۲ بر صفر در فینال مسابقات مونت کارلو مقابل کی نیشیکوری به پیروزی برسد و قهرمان شود. فینال این مسابقات ۹۲دقیقه به طول انجامید. نادال باید در این مسابقات پیروز می‌شد تا از بازگشت راجر فدرر به صدر جدول رنکینگ جلوگیری کند.
هشدار پلیس روسیه به هواداران انگلیسی| پلیس روسیه به هواداران انگلیسی که قصد حضور در روسیه را دارند، هشدار داد که هواداران روسی را تحریک نکنند. به نقل از دیلی میل، تنش و درگیری بین هواداران روسیه و انگلیس در دوره‌های قبل ازجمله رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ باعث شده است که پلیس تدارک‌های زیادی برای جلوگیری از این درگیری‌ها در روسیه داشته باشد. در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ درگیری‌های گسترده هولیگان‌های انگلیسی و روسی باعث شد چندین زخمی و دستگیرشده بر جای بماند. در این بین رئیس پلیس روسیه به هواداران انگلیسی هشدار داد هواداران انگلیسی به هیچ‌وجه پرچم گرجستان را با خود به ورزشگاه نروند و شعارهای تحریک‌کننده سر ندهند.

نظر شما