شناسهٔ خبر: 25158764 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نسل جدیدی در والیبال بانوان داریم

شعبانیان: تیم نوجوانان در آینده حرفی برای گفتن خواهد داشت/اردوی طولانی‌مدت در تایلند دختران را خسته می‌کرد

سرمربی تیم ملی والیبال دختران نوجوان گفت: نسل جدیدی در والیبال بانوان خواهیم داشت. با اینکه از صفر شروع کردیم اما در آینده این بازیکنان حرفی برای گفتن خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

میترا شعبانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اردوی تیم ملی نوجوانان در رامسر، اظهار داشت: بچه‌ها از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارند اما تنها مشکل ما عدم بازی‌های تدارکاتی است. این امکان برای ما فراهم نشد اما از نظر فنی، آمادگی بدنی و روحی بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

وی افزود: با حضور این بازیکنان نسل جدیدی در والیبال بانوان خواهیم داشت. با اینکه از صفر شروع کردیم اما در آینده این بازیکنان حرفی برای گفتن خواهند داشت. این بازیکنان متولدین 80 تا 82 هستند و 2 بازیکن متولد 83 هم داریم. 

سرمربی نوجوانان درباره برگزاری 2 دیدار دوستانه با تیم محلی استان، عنوان کرد: سطح کیفی بازی بالا نبود و ما این 2 دیدار دوستانه را بردیم. به همین دلیل نمی‌توان به این 2 مسابقه به عنوان بازی تدارکاتی نگاه کرد. در حال حاضر 16 نفر در اردو هستند که همین 16 نفر را تا آخر اردو نگه می‌داریم اما بازیکنان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شده‌اند.

شعبانیان در پاسخ به این سوال که شما قرار بود چند روز زودتر از شروع مسابقات به تایلند بروید و چند دیدار دوستانه در این کشور با تیم‌های شرکت‌کننده داشته باشید، خاطرنشان کرد: من مخالف این برنامه بودم چرا که تجربه داشته‌ام. در صورت این اتفاق بازیکنان اواسط مسابقه دچار ضعف می‌شوند. اردوی طولانی‌مدت در آسیا برای بازیکنانی که تجربه نداشته‌اند به جز افت چیزی ندارد. ما 27 اردیبهشت 3 روز قبل از شروع مسابقات به تایلند می‌رویم.

سرمربی پیکان درباره شرایط پیکان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا و مذاکره با بازیکنان خارجی، یادآور شد: بازیکنانی از ترکیه، برزیل و لیتوانی مد نظر ما بود اما با توجه به نوسانات ارز و همچنین قرارداد بالای بازیکنان حرفه‌ای، پیکان با بازیکن خارجی که از ترکیه بود به توافق نرسیدیم. ما با بازیکنان خودمان در مسابقات شرکت می‌کنیم اما یک لیبرو از سالوت و یک سرعتی‌زن از آبنوس به تیم اضافه شده‌اند. در حال حاضر بازیکنان پیکان در اردوی ملی هستند. اگر بازیکنان خط‌خورده زیاد باشند برای آنها اردوی جداگانه تشکیل می‌دهیم.

انتهای پیام/س

نظر شما