شناسهٔ خبر: 25158521 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

لندکروز جای خو را به یک نیسان خاص میدهد + تصاویر

میزان : به نظر می رسد که زمان پایین آمدن تویوتا لندکروز از تخت پادشاهی سریع ترین خودروهای شاسی بلند فرا رسیده است و باید جای خود را به یک نیسان خاص بدهد.

صاحب‌خبر -
اگر تا امروز نمی دانستید باید بگوییم که در انگلستان یک گروه تخصصی تیونینگ  خودروهای  نیسان  GT- R وجود دارد و معمولا خودروهای جالبی از پس تیونینگ آن ها بیرون می آید. آن ها در گذشته تصمیم گرفتند تا پیشرانه قدرتمند GT-R در دل یک خودروی نسل اول از نیسان قشقایی قرار دهند که ۱۱۰۰ اسب بخار قدرت تولید می کرد.

لندکروز از تخت پادشاهی سریع ترین خودروهای شاسی بلند پاییین می آید! +تصاویر

نتیجه این امر باعث به وجود آمدن قشقایی – آر شد که البته در سال 2014 تولید شد و در همان زمان گفته می شد که یک شاسی بلند خاص شده است. از آن زمان تا کنون این خودرو چند به روزرسانی تازه داشته که حالا قدرتش به مراتب بیشتر شده و به میزان 2000 اسب بخار رسیده است. این گروه خودروسازی قصد دارد با خودروی خود رکورد سریع ترین شاسی بلند را بدست آورد.

لندکروز از تخت پادشاهی سریع ترین خودروهای شاسی بلند پاییین می آید! +تصاویر

آن ها در تست های اولیه توانسته اند رکورد قبلی تویوتا لندکروز را که 370 کیلومتر بر ساعت بود بشکنند اما این رکورد هنوز به صورت رسمی ثبت نشده است. قشقائی در اولین آزمایش های انجام شده توانسته است به سرعت باورنکردنی 382.7 کیلومتر بر ساعت برسد.

البته این نیسان قشقائی تنها خودرویی نیست که به روز شده و مدل جوک – آر نیز در راه است. جالب است بدانید که نیسان قصد دارد این دو خودرو بهبود یافته را در خط تولید قرار داده و به تعداد محدودی آن ها را به تولید برساند که به احتمال زیاد قیمتی سرسام آور خواهد داشت.

 

برچسب‌ها:

نظر شما