شناسهٔ خبر: 25158378 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سگ‌های وحشی را بی قلّاده رها کرده‌اند

روحانی اگر این لباس مقدس را بر تن نمی کرد، در این مملکت اسلامی و انقلابی کمترین خریداری داشت؟

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، «محمد ایمانی» در کانال خود در پیام رسان سروش نوشت:

 مسئله اصلی، خبرنگار بی حیثیت و مفلوک روزنامه جهان صنعت نیست که به حریم امام رضا علیه السلام جسارت کرده است. در کشور امام زمان (عج) که مردم غیور، نخست وزیر هتاک رژیم پهلوی علیه مرجعیت را شجاعانه ادب کردند، امثال این خبرنگار نمای پیزوری اصلا عددی نیستند و زدن بر دهان نجس شان کمترین معونه ای ندارد.

مسئله واقعی، کوتاهی برخی دولتمردان و شخص آقای روحانی است که نمی خواهند برای سگ های وحشی فضای مجازی، قلاده بسازند. رهبر حکیم انقلاب پیش از این ضمن تاکید بر استفاده از فرصت های فضای مجازی، فرمودند "اینترنت الان مثل یک جریان افسار گسیخته است… این مثل آن است که کسی یک سگ وحشی را بیاورد، بگویند قلاده‌اش کو؟ بگویند سفارش کرده‌ایم آهنگر قلاده را بسازد"!

کرختی و بی حسی عجیبی در برخی مدیران دیده می شود. وقتی آقای روحانی توهین و هتاکی می کند، برخی گماشته ها و متملقان و نفوذی ها حتی کف و هورا هم می کشند! وقتی  فلان گوشه از مدیریت اجرایی نقد می شود، دولتی ها زمین و زمان را به هم می دوزند تا فرد و رسانه منتقد را از هستی ساقط کنند. اما زمانی که به مقدسات از جان عزیزتر یک ملت توهین می شود، سر سوزنی ناراحتی و حساسیت و برخورد دیده نمی شود.

چرا؟ مگر روحانی، لباس پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) بر تن ندارد و برای پاسداری از اسلام و حریم اهل بیت (ع) سوگند نخورده است؟ روحانی اگر این لباس مقدس را بر تن نمی کرد، در این مملکت اسلامی و انقلابی کمترین خریداری داشت؟

نظر شما