شناسهٔ خبر: 25157863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد خبر داد

کشف لابراتوار تولید ماده مخدر شیشه در مشهد

مشهد-سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: یک لابراتوار تولید شیشه در مشهد کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی خدابخشی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: رصدهای میدانی تیمی از ماموران ستاد مبارزه با موادمخدر خراسان‌رضوی، به کشف یک لابراتوار تولید مخدر شیشه در بولوار میرزاکوچک خان مشهد منجر شد. 

وی افزود: با صدور دستور ویژه قضایی عملیات دستگیری افراد مرتبط با حضور ماموران مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی آغاز و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

خدابخشی با اشاره به کشف ۴۲۰۰گرم هروئین و دو کیلو گرم ماده مخدر شیشه و ۶۰لیتر مواد پیش‌ساز شیشه از این لابراتوار بیان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر شد که برای فرار از قانون پیشنهاد رشوه ۳۰میلیون تومانی به ماموران داد که این میزان رشوه نیز ضمیمه پرونده شد. 

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد ادامه داد: ماموران در ادامه این عملیات موفق به شناسایی یک پاتوق دیگر شدند که افراد پس از بلع موادمخدر با حضور در این مکان اقدام به تخلیه مواد می کردند که از این مکان نیز مقادیری موادمخدر کشف کرد. 

وی با اشاره به کشف و جمع‌آوری ادوات تولید شیشه گفت: عملیات مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر در مشهد کماکان ادامه دارد و هیچ جایی برای برای اظهار وجود این قاچاقچیان در مشهد وجود ندارد.

نظر شما